Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
oomens schreef:lorelientje schreef:(ik heb dyslectici sorry voor mijn fouten)
Offtopic, maar dat is toch geen aandoening aan je leestekens? Over je spelling (die inderdaad wat typische dyslexiefouten laat zien) zul je mij niet horen vallen, maar ook met dyslexie kun je best ergens in een lap tekst wat punten of komma's zetten, zodat mensen je verhaal ook kunnen lezen.
ik vind het geen normale manier van reageren van die jury zeker voor de B niet. Lithya schreef:Mag een jury wel zeggen dat een paard kreupel is, of is het nog dat ze mogen opmerken dat het paard dusdanig onregelmatig is dat verder rijden afgeraden wordt?
Ts, hoe spijtig ook, een jury kent en hoeft de achtergrond van je paard niet te kennen. Dat een paard veel spanning heeft is heel vervelend, maar dat hij daardoor mindere passen gaat maken mag niet onbestraft worden gelaten. In de b is het zeker niet een nette reactie geweest, maar over het algemeen moet je behoorlijk wat doen om de ring uit te worden gestuurd. Heb je de mogelijkheid om op vreemd terrein te trainen zonder wedstrijden?
Silly1972 schreef:Wat ik in eerste instantie al raar vind en ik hier niemand over hoor, Is dat als het inloopt je gewoon op je eigen tijd mag starten, je bent niet verplicht eerder te starten.
En ik heb toch behoorlijk wat geschreven bij wedstrijden en dit nog nooit meegemaakt en ik vind het ronduit onbeschoft.
kleinvosje schreef:Silly1972 schreef:Wat ik in eerste instantie al raar vind en ik hier niemand over hoor, Is dat als het inloopt je gewoon op je eigen tijd mag starten, je bent niet verplicht eerder te starten.
En ik heb toch behoorlijk wat geschreven bij wedstrijden en dit nog nooit meegemaakt en ik vind het ronduit onbeschoft.
Niet helemaal waar. Als het wedstrijdsecretariaat in het vraagprogramma en op de startlijsten vermeldt dat bij in- of uitloop de starttijden wijzigen, mag dat gewoon.