ynid1 schreef:Ik heb ook een twee paardstrailer en mijn paard deed het ook helemaal gek in de trailer. Ze is een keertje helemaal onderuit gegaan en kon niet meer overeind komen. Dus gestopt, het paard losgemaakt en ze kon gelukkig weer overeind komen. De trailer was vanbinnen wel iets beschadigd maar het paard had een stukje hoef geschaafd maar het viel verder mee. Daarna heeft het weer een tijd gekost voordat het vertrouwen er weer was om erin te stappen. Ik heb daarna ook het schot half open gezet en de achterkant van het schot staat nu vast met een touwtje. Ze kan nu breder staan wat ze nu ook doet en prettig vindt. Gelukkig had ik ook nog een brede achter stang die ik nu over de hele breedte gebruik. Ze staat nu rustig in de trailer en het getrappel is afgelopen.Het zal misschien niet heel veilig zijn maar een paard wat vreselijk te keer gaat in de trailer is ook niet veilig. Ik hoef meestal maar kleine stukjes maar als ik verder moet weet ik nog niet wat ik ga doen. Dan heb ik toch de neiging om het schot weer dicht te zetten, maar daar denk ik nog over na.
Fijn dat jouw paard nu ook rustiger staat! Ik hoop die van mij ook. Wij hadden een trailer met een houten tussenschot dus kon hij nergens heen. Nu hebben we dus een 1,5 paards die van binnen bijna helemaal bekleed is met rubber (m.u.v de bodem) dus dat hoef afschrapen wordt hem niet meer gelukkig.