Irisjeeh1999 schreef:Welke modellen hebben jullie dan? Ik ben van plan deze aan te schaffen, als ze goed zijn.http://www.horze.nl/all-season/roeckl-r ... r=BL%2FDBR
Ik heb deze inderdaad.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Irisjeeh1999 schreef:Welke modellen hebben jullie dan? Ik ben van plan deze aan te schaffen, als ze goed zijn.http://www.horze.nl/all-season/roeckl-r ... r=BL%2FDBR
Jammer, want ik vind ze heerlijk omdat ik er net genoeg grip mee heb.
Mijn nieuwe paar heb ik pas een paar maanden maar die gaan net zo hard. DeniiSee schreef:Verbaasd me dat er toch nog best veel mensen zijn die slechte ervaringen hebben en de handschoenen zo kort mee gaan. Zijn jullie niet terug gegaan naar de winkel? Misschien had je net een slechte ertussen.

Die zien er na 2 jaar intensief gebruik niet meer uit, maar zijn nog steeds niet kapot
Tink89 schreef:Mijn roeckls waren binnen de kortste keren stuk (binnen een maand of drie) en die van mijn vriend ook. Rijden allebei 1-2 keer per week. Ik heb nu de Ariat handschoenen en daar doe ik al jaren mee.
bontejames schreef:Tink89 schreef:Mijn roeckls waren binnen de kortste keren stuk (binnen een maand of drie) en die van mijn vriend ook. Rijden allebei 1-2 keer per week. Ik heb nu de Ariat handschoenen en daar doe ik al jaren mee.
Oke! Mij werden ook de Ariat handschoenen aangeraden in de ruitersportzaak. Heb ze alleen nog niet gekocht. Welk model heb jij en wat doe je er allemaal mee?

Een vriendin van mij heeft namaak versie ervan (geen idee van welk merk) en die gaat ook 1 jaar mee alleen rijdt zei maar 1 keer per week. Volgens haar zijn dit ook prima handschoenen als je een kleiner budget hebt. little_birdy schreef:wel heel vreemd dat mensen ze met 2 maanden kapot krijgen.
dan heb je of de verkeerde maat of de teugels niet juist beet.
elinedeau95 schreef:Zelf ben ik fan van de handschoenen en heb zomer en winter uitvoering. Beide gaan 1 a 2 jaar meer met intensief gebruik. Daarna komen er kleine gaatjes in, maar draag ik ze nog wel een paar maanden door luiheid. Geen zin om nieuwe te kopen, omdat ik weet dat ik dan meer uitgeef.Een vriendin van mij heeft namaak versie ervan (geen idee van welk merk) en die gaat ook 1 jaar mee alleen rijdt zei maar 1 keer per week. Volgens haar zijn dit ook prima handschoenen als je een kleiner budget hebt.
bontejames schreef:Tink89 schreef:Mijn roeckls waren binnen de kortste keren stuk (binnen een maand of drie) en die van mijn vriend ook. Rijden allebei 1-2 keer per week. Ik heb nu de Ariat handschoenen en daar doe ik al jaren mee.
Oke! Mij werden ook de Ariat handschoenen aangeraden in de ruitersportzaak. Heb ze alleen nog niet gekocht. Welk model heb jij en wat doe je er allemaal mee?
DeniiSee schreef:Verbaasd me dat er toch nog best veel mensen zijn die slechte ervaringen hebben en de handschoenen zo kort mee gaan. Zijn jullie niet terug gegaan naar de winkel? Misschien had je net een slechte ertussen.
Ik heb ook roeckl en zou geen andere meer willen. Heb dikke die ik in de winter gebruik en dunnetjes voor in de zomer