Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Silver_Bolly schreef:Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar de mensen die hier de Cashel Crusader long nose gebruiken, hebben jullie hier een halster overheen of niet? Ik heb namelijk liever geen halster om in de wei, maar ze moet het masker natuurlijk niet gemakkelijk af kunnen krijgen.
Nies_ schreef:Hoe zit het met de maten van het masker? Ik heb een KWPN'er die normaal maat cob heeft. Bij de matentabel kom ik op een samenstelling van pony, cob en full uit. Het is vooral van belang dat de neus bedekt is, in de lengte zou hij maat full nodig hebben. Ik ben dus zelf geneigd om full te bestellen, maar hoe zijn de ervaringen?
ik ga er straks gelijk één aanschaffen.
) maar goed, we houden het beperkt tot wat schilfers en hier en daar een kloofje maar het blijft 'toonbaar' en in principe kan ik haar goed aaien over haar neus zolang ze maar niet ziet dat ik de cremepot erbij pak
(heeft ze ook met wormkuren hoor
).
VanHuisUit schreef:Ik wissel het nu maar af met flink zonnebrand / sudo creme smeren en dan komen de plekken weer bij en dan weer halster om met beschermers en neusflap, dan komt de neus weer goed bij maar blijft beetje tranendal zeg maarvandaar de vraag over de drukplekken van het masker