Nieuwe rijbroeken... Welke?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

naomie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 09:01

door saddledancer » 02-04-16 15:45
Animo, tattini, la valencio, pikeur en eurostar zijn echte aanraders :j blijven lang mooi en zitten heerlijk <3

Hoi ,

Ik heb zelf ook de boeken van Tattini en het zijn echt fijne rijbroeken blijven lang mooi en zitten gewoon heerlijk.
Ze zijn te bestellen op http://rsruitersport.nl/Tattini-ruitersport

Fabj3

Re: Nieuwe rijbroeken... Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 09:21

Mijn lievelingsbroek is de Eurostar Laureta, daar zitten elastische stukken in en zit echt heerlijk.
Heb hem nu een jaar ongeveer en rijd er meerdere malen per week mee, ziet er nog als nieuw uit.
Als ik weer een nieuwe nodig heb koop ik zeker deze. +:)+

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:43

Bij mij is een wonder gebeurt. Ik heb een Pikeur gekocht.
Ze pasten mij nooit, ze knelden ontzettend om het middel. En met een maat groter flubberen om de benen en nog maar net om het middel kunnen sluiten.
Heb nu een Candela Grip gekocht. Was er alleen in het grijs en ik wilde hem in het donkerblauw dus die hebben ze besteld. Verwacht ik morgen of overmorgen wel thuis :)
Vond hem wel heel duur dus ik hoop dat ie heel lang goed blijft. Hij zat mooi strak om de benen en ook goed om mijn middel.

assebassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:54

xfbdg schreef:
Binnenkort is het maar weer eens tijd om inkopen te doen. Rijlaarzen, laarzenspanners, spullen voor mij beestjes en het misschien wel het grootste probleem, rijbroeken.

Met welke rijbroeken rijden jullie en waar kopen jullie ze? En is de prijs kwaliteit ook goed?

Ik rijd dan vier keer intensief in de week en ik merk dat mijn rijbroeken sneller slijten dan een aantal jaar geleden.

ik heb nog 3 goeie rijbroeken te koop, staan op de markt!
succes met zoeken!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:58

Ik woon in de broeken van Harrys Horse.

Lopen heerlijk, zijn goed maat vast en qua prijs goed te behappen