Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jennyj01 schreef:Ik heb in al die jaren nog nooit een paar kapot gereden. Terwijl ik toch meerdere paarden en dagelijks gereden heb. Eigenlijk altijd met rubberen teugels rij. Bij mij gaan ze weg omdat ze op een bepaald moment gaan stinken.
ingvdh schreef:Roeckl slijt mij mij als de vleet, voor mij werken ze niet. Het nepleren laagje laat na een paar maanden los van de stof eronder en dan is de antislip weg.
Ik heb drie paar handschoenen die het al heel lang uithouden bij mij, kingsland en ariat handschoenen voor in de zomer, softshell HV polo voor in de winter.
Zoe_97 schreef:hoe slaag je erin zo snel handschoenen te laten sneuvelen? :p ik heb al jaren 2 paar van fouganza (decathlon) en gebrouik ze echt met alles, rijden, esten, hooi geven en die dingen zien er nog als nieuw uit
bontejames schreef:Bedankt voor de vele reacties.. Iedereen zweert dus bij Roeckl zoals ik lees.. Ik werk altijd heel zachtjes in met mijn handen (soms zelfs te zacht). Dus daar kan het echt niet aan liggen. Ik merk wel dat als ik vaak spring ze sneller slijten, dit denk ik omdat mijn pony ook naar de sprong toe trekt en ik heb soms net wat meer moet begrenzen van voor. Lastig dit.
_San87_ schreef:bontejames schreef:Bedankt voor de vele reacties.. Iedereen zweert dus bij Roeckl zoals ik lees.. Ik werk altijd heel zachtjes in met mijn handen (soms zelfs te zacht). Dus daar kan het echt niet aan liggen. Ik merk wel dat als ik vaak spring ze sneller slijten, dit denk ik omdat mijn pony ook naar de sprong toe trekt en ik heb soms net wat meer moet begrenzen van voor. Lastig dit.
Nee, hoor. Samshield.
Zoe_97 schreef:http://nl.decathlon.be/handschoenen-hex ... 38896.html
Ik heb sinds vorig jaar deze nog aangeschaft. Blijven ook heel mooi en zitten goed!
bontejames schreef:Bedankt voor de vele reacties.. Iedereen zweert dus bij Roeckl zoals ik lees.. Ik werk altijd heel zachtjes in met mijn handen (soms zelfs te zacht). Dus daar kan het echt niet aan liggen. Ik merk wel dat als ik vaak spring ze sneller slijten, dit denk ik omdat mijn pony ook naar de sprong toe trekt en ik heb soms net wat meer moet begrenzen van voor. Lastig dit.
Scum schreef:bontejames schreef:Bedankt voor de vele reacties.. Iedereen zweert dus bij Roeckl zoals ik lees.. Ik werk altijd heel zachtjes in met mijn handen (soms zelfs te zacht). Dus daar kan het echt niet aan liggen. Ik merk wel dat als ik vaak spring ze sneller slijten, dit denk ik omdat mijn pony ook naar de sprong toe trekt en ik heb soms net wat meer moet begrenzen van voor. Lastig dit.
Als je goed leest dan zie je dat niet iedereen bij Roeckl zweert, ik zie meerdere reacties die ze niet meer hoeven. Voor mij ook nooit meer Roeckls. Duur en snel kapot (bij alle ervaringen die ik ermee gehad heb).
HH hield het best goed. Maar Schwenkel zijn de beste. Niet kapot te krijgen en blijven mooi. Heerlijke pasvorm. Wij gebruiken ze in de cross waar je vaak wat meer druk op je teugels hebt, en voor dagelijks rijden ermee thuis.