Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Sillebil schreef:Het was heel erg leuk!
Toen we aankwamen, legde de mevrouw het karakter van haar paarden uit en ik werd op een 22-jarige, eigenwijze fjord gezet. We konden het echt heel goed vinden samen en hebben heerlijk gereden! Om eerlijk te zijn hebben we niet eens een normale galop gedaan, maar vooral veel gestapt en af en toe een drafje. Lekker door de zee, door de duinen en zelfs door een woonwijk gereden. De mevrouw was heel gezellig en de paarden waren super braaf! Zelfs bij de drukke rotonde en langs de autowegen keken ze niet op of om.
Op het strand werd mijn pony wel wat sterk, maar hij was goed te houden. We zijn netjes blijven stappen. We mochten ook draven of galopperen, maar ik vond stap goed genoeg.
Ik kan een foto plaatsen als jullie dat leuk vinden!

Darla18 schreef:Wat leuk om dit te lezen. Ik was vandaag de begeleider van de rit. Ik heb ook met veel plezier met jullie gereden en jullie deden het ook allemaal erg goed.
We hadden vandaag echt heel erg gelukt met het weer
Nu ben ik inderdaad nog particulier maar vanaf 1 april ben ik oficeel een bedrijf in het organiseren van buitenritten op rustige koudbloeden. Als je benieuwd bent naar mijn paarden kan je eventueel even een kijkje nemen op mijn website. http://www.daanshorses.nl