Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pocca_Locca schreef:Wat ik wel interessant vind; Stel: je fietst met achterop een krat stenen, die weegt 50 kilo.
Daarna gaat ipv de stenen, er iemand achterop zitten van 60 kilo. Het eerste is " dood gewicht" en voelt veel zwaarder, omdat de persoon gedeeltelijk zijn eigen gewicht opvangt doordat hij in balans moet blijven zitten. De spieren dus.
KimD schreef:Die discussie is wel vaker gevoerd op Bokt, en dan komt de subtop inderdaad altijd aan bod. Maar nogmaals het is een persoonlijke mening. Zeker als je die 15% aanhoud kunnen héél veel mensen afstappen.
MarlindeRooz schreef:TS ik heb dezelfde lengte (+4 cm) en best wel een vrouwlijk figuur, en ik ben toch 12 kilo lichter. Ik zou toch proberen wat lichter te worden zodat je ook meer balans hebt.
DeMolenhoek schreef:MarlindeRooz schreef:TS ik heb dezelfde lengte (+4 cm) en best wel een vrouwlijk figuur, en ik ben toch 12 kilo lichter. Ik zou toch proberen wat lichter te worden zodat je ook meer balans hebt.
Gewicht is relatief tegenover een bepaalde lengte. Mijn volle zus haar schouders zijn 20 centimeter smaller dan de mijne. Heb ik vet op mijn schouders? Nee, net zo min als zij. Ik heb een kuitomtrek van 44 centimeter. Vet? Nee, puur spier, in de fitness zie je ze mooi aftekenen. Voor hetzelfde geld is TS zwaarder qua bouw zonder al te veel vet te hebben, daar kun jij dus niet over oordelen.
DeMolenhoek schreef:Marlinde: Dat kan jij echt niet weten, lengte zegt helemaal niets hoor. Ik leg net uit dat je de breedte van het lichaam etc ook moet meetellen. Als je random wat mensen uitpikt die slank zijn ga je wel zien dat broeksmaten niets zeggen. Zelfs afgetraind behou ik maat 42... Ik ga nooit een 36/38 hebben omdat ik breed ben qua botten. Wij hebben geen foto van Ts, wij kunnen daar niet over oordelen.
KimD schreef:Ik vind het persoonlijk te zwaar en ontzettend dieronvriendelijk.