Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Doe er ook echt een plezier met buiten zetten (altijd wel natuurlijk maar nu valt het extra op). MarliesV schreef:Grappig is dat, hier idem. Normaal veranderd die van mij niet echt met de seizoenen, hooguit wat slomer als het warm is maar verder niet.
Alleen de laatste 2 weken is het gas, gas en nog eens gas als je er op stapt. En dat voor een betrekkelijk 'slome' haflinger. Heb mijn been bijna niet nodig om aan te sporen want lopen wil ze wel!
Vind het wel heerlijk maar heb ook een dier wat normaal wel wat energieker en vlotter mag zijn en dat heb ik dus nu. Kan mij voorstellen dat de voorwaardse paarden wel ff oppassen geblazen is.
Normaal is het ook echt niet nodig om hem te longeren voor ik mijn dochtertje er op zet. Maar sinds twee weken: Wow!
Zelf vind ik het voor het rijden ook wel leuk dat hij wat energieker is.
.
Ik kreeg wel een mooi pennymomentje toen ze mijn kant op kwam galopperen en voor mijn neus stopte toen ik haar riep
Gelukkig was ze wel rustig met rijden, maar dat ze uit zichzelf, zonder reden aan het galopperen was, ja dat is bijzonder
zoals Thioro zegt is dat hier dan ook veel achtjes rijden en zijgangen - koppie aan het werk zetten en dan is het goed te doen. Laibadji schreef:Hier ook! Paard moet revalideren maar was hier net Spaanse rijschool met vrijheidsdressuur aan de hand!Levade en steigeren kan hij al goed!

SETEFURII schreef:Des te belangrijker om een cap op te zetten dan.

Sicayes schreef:Hier ook! Er hoeft maar een duif te fladderen of paard staat aan de andere kant van de bakzoals Thioro zegt is dat hier dan ook veel achtjes rijden en zijgangen - koppie aan het werk zetten en dan is het goed te doen.
wel heel leuk! Ook laatst les op een ander paard en dat was toen ongeveer de eerste echte lekkere dag in een tijd. Nou echt eem bommetje gewoon!
)