Betaalbare Stal/rijschoenen gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 09:06

Danseresje schreef:
Als je volgende keer nog wat voor paardrijden zoekt nabij Leiden, kan je ook altijd kijken bij ton van bemmelen in hazerswoude-rijndijk (niet de winkel bij de rijneke boulevard). Hebben ook uitgebreid assortiment voor ruiters. Soms kan je voor simpele dingen ook slagen bij ruitershop de bles in Leiden, zijstraat van de haagweg.
In noordwijkerhout heb je ook nog de hano, daar hebben ze ook een klein hoekje met paarden spullen.

Bij de hano kom ik inderdaad regelmatig, maar die hebben niet heel veel qua schoenen enzo ;) Die andere twee zaken kende ik nog niet dus die ga ik zeker onthouden voor als ik andere spullen nodig heb :D Mijn rijbroek zal binnenkort denk ook wel weer eens aan vervanging toe zijn namelijk ...

Danseresje

Re: Betaalbare Stal/rijschoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:08

Mooi dat ik dan toch een soort van heb kunnen helpen!

Buddyloveyou

Re: Betaalbare Stal/rijschoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 19:12

Er is in Noordwijk ook een nieuwe tweedehands en nieuwe paardenspullen ruitershop.
Lisasruitershop heet ie geloof ik. Zit ff verder als pas de deux. ben er zelf nog nooit geweest maar hoor hier en daar wel positieve verhalen over die winkel.

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 21:01

Buddyloveyou schreef:
Er is in Noordwijk ook een nieuwe tweedehands en nieuwe paardenspullen ruitershop.
Lisasruitershop heet ie geloof ik. Zit ff verder als pas de deux. ben er zelf nog nooit geweest maar hoor hier en daar wel positieve verhalen over die winkel.

Heb er inderdaad van gehoord. Grootste nadeel van die zaak is dat hij alleen zaterdagochtend open is (als ik de goede voor me heb) en dan werk ik altijd xD Dus daarom er nooit geweest en geen idee van de prijzen