paardrijden ondergoed

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:11

Jij hebt geen boezem? Ik ga echt dood van de pijn als ik zonder sportbh ga rijden...[/quote]

Ik heb een flinke E-cup maar inderdaad niet echt last van met rijden gelukkig. Als ik langer ga rijden dan alleen een lesuurtje dan trek ik een sportbh aan over mijn gewone bh of hemdje.[/quote]

ik heb ook een flinke E/'kleine' F, en ik kan prima met een gewone goede bh (Prima Donna) rijden, dagtochten en alles, nergens last van, maar een goede sportbh geeft toch net nog wat meer ondersteuning en die zijn toch wat meer berekend op veel zweten.
Dus ja, als ik ga rijden gaat in ieder geval die sportbh aan, en niet over een andere bh of over een hempje (dat is dan toch raar?), en ik kijk wbt onderbroek even wat ik handig vind op dat moment; en welke rijbroek ik aantrek.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:20

Ik rijd altijd met een string, de rest geprobeerd maar rijd me altijd door.
Daarnaast rijd ik het liefst in een zo simpel mogelijk rijbroek zonder lederen zitvlak e.d.
Als wedstrijdbroek heb ik er een met lederen zitvlak, ben altijd blij als dat ding weer uit mag.

Sport-BH draag ik niet maar heb ook maar een kleine cup (b) heb ook nooit last van mijn booby's tijdens het rijden eigenlijk. :') Dus nog nooit nagedacht over een sport-bh.

Moonlight17

Re: paardrijden ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:23

Bij mij alles wat ik normaal aan heb behalve strings, al vergeet ik nog wel is te wisselen. Het rijdt gewoon niet prettig met zo weinig stof aan mijn kont.
Sportbh's geprobeerd, maar vindt mijn gewone bh's toch prettigere zitten en heb een hekel aan zoveel wisselen. Daarnaast heb ik ook geen grote cupmaat.

Dus gewoon ff kijken wat lekker zit voor jezelf

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:28

Voor de mensen aan de kant is een sportbh ook wel zo fijn, krijg al plaatsvervangend pijn aan mijn borsten als ik soms mensen voorbij zie komen en hun borsten zo ongeveer tegen hun kin zie vliegen. :P
Verder is ondergoed erg persoonlijk, ik heb naadloze boxers aan met rijden, eerder lette ik daar dus alleen op op lesdagen, nu we ons eigen paard hebben, draag ik bijna niets anders meer, haha. Andere dames rijden juist fijn met een string of speciale paardrij-onderbroeken. Ieder z'n keus. :)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:34

AbbyBlues schreef:
Kleden jullie je dan echt helemaal om als jullie gaan rijden? Ik trek gewoon mijn rijbroek aan en klaar is klazina. Ga toch niet ook mijn ondergoed wisselen. Weet je hoeveel was dat is? :+

:oo :j

Sinds ik toen de manege eigenaar en nog een paar mannen toentertijd naar een vrouw zag staren die in galop op een pony reed en expres geen bh had aangedaan. Met mijn toen 14 was dit nogal schokkend en een goede eye-opener, alles werd vanaf toen heel goed ingesnoerd.
(zie nog steeds die Tieten van de navel richting haar kin vliegen en weer terug, en dan die kwijlende mannen in de kantine- moet wel zeggen dat die vrouw de toentertijde vriendin was van de manege-eigenaar)

medz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:40

ik kleed mij wel altijd helemaal om.... naar de paarden gaan en schoonblijven gaat niet samen en vind het een beetje zonde van mn gewone kleding :+

paardenkleren mogen vies worden:)

edit; ondergoed wissel ik niet... moeite :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 18:11

Daar dit topic geopend is met een schaduw account hier een slotje.