Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mado24 schreef:Hallo allemaal,
ik weet niet of er nog iemand actief is hier, maar ik ben op zoek naar (het liefst) een softshell wedstrijdjas voor mijn zoon, 13 jaar. maat 152/164. Ik zag alle reacties hier staan en zag dat ik niet de enige ben op zoek naar een betaalbaar wedstrijdjasje / kleding voor jongens.
De lijn van Horka / Red Horse speciaal voor jongens is al een hele verbetering, maar nu nog een betaalbare wedstrijdjas. Iets 'snittiger' dan de zwarte Harry Horse met fluwelen kraag. Heel lang met plezier gedragen trouwens.
gr. Marijne

dieseltje09 schreef:Kijk goed naar BR hebben genoeg mannen en jongens broeken, ook wedstrijd jasjes in assortiment voor normale prijzen.
Daarnaast heeft Robby's hele leuke herenbroeken.
Ben wel alleen bang dat je vooral zal moeten bestellen. Ruitershops hebben vaak weinig tot geen heren/jongens kleding in het schap hangen omdat ze het bijna niet verkopen.
Bunn schreef:Mado24 schreef:Hallo allemaal,
ik weet niet of er nog iemand actief is hier, maar ik ben op zoek naar (het liefst) een softshell wedstrijdjas voor mijn zoon, 13 jaar. maat 152/164. Ik zag alle reacties hier staan en zag dat ik niet de enige ben op zoek naar een betaalbaar wedstrijdjasje / kleding voor jongens.
De lijn van Horka / Red Horse speciaal voor jongens is al een hele verbetering, maar nu nog een betaalbare wedstrijdjas. Iets 'snittiger' dan de zwarte Harry Horse met fluwelen kraag. Heel lang met plezier gedragen trouwens.
gr. Marijne
Pikeur, Animo en Equiline hebben natuurlijk heel veel dames én herenjasjes, ook in kindermaten, maar dan zit je wel gelijk in een hoger segment. Lijkt me zonde omdat hij natuurlijk nog groeit.
Wellicht heeft HKM of BR wel wat?
, maar vind je helaas niet zoveel.
Mado24 schreef:Rivjenn schreef:Ik heb voor mijn zoon onlangs een Animo rijjasje gekocht voor €50,- het kan dus wel maar goed zoeken. Hij is er erg blij mee
Dat heb je dan goed gedaan, is ook wel een beetje geluk mee hebben dat je op het juiste moment op MP kijkt. Of ergens tegen aan loopt...