Ervaringen Sport BH Hunkemoller te paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:51

:o Ik doe een (volledig elastische) sport-bh van de action over een normale voorgevormde beugel bh. Dat zit echt prima met paardrijden.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:39

Janine1990 schreef:
Ik dacht dat er een CT over Sport BH's was, maar kon deze niet vinden :?

In ieder geval een vraag van mijn kant. Ben al enige tijd op zoek naar een fijne sport BH met padding. Heb ik vorig jaar gevonden in de vorm van een Shock Absorber, maar dat zit toch niet zo fijn als een gewone BH. Of mijn huidige optie, een voorgevormde beugelBH met daarover een sportbh zonder padding. Deze laatste twee zijn echter best wel toe aan vervanging.

De Shock Absorber padding is mij te zacht, niet te vergelijken met een normale BH.

Altijd behoorlijke dure merken Sport BH gehad. Maar de enige BH's die er fijn uit zien zijn die van de Hunkemoller. Helaas geen level 4. Vandaar mijn vraag: Hoe is jullie ervaring met de Hunkemoller sport BH's? Welke zijn er met padding? Hoe draag jij ze? Zijn ze ook geschikt voor gewoon het sportschoolwerk?

Heb je de ShockAbosorber gepast in de winkel? Ik ben heel blij met mijn ShockAbsorber sportbh's (heb er 2). Vind het "oude" model wel lekkerder zitten als het nieuwe model trouwens.

Even een vraagje: waarom zou je padding willen als je D/E cup hebt? Dan is er toch al "genoeg"?

Ik heb dus deze: http://www.shockabsorber.nl/product/ultimate-run-beha/

Maar vind ik niet lekker zitten als ik die een hele dag aan zou moeten hebben. De voorloper hiervan had niet zo'n hoge sluiting achter de rug (bandjes knellen nu in mijn hals). De "oude" draag is dus het liefst.

Ik snap dus ook niet dat je de bh te zacht vind. Denk dat je de verkeerde level hebt gekocht.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 14:02

Marie111 schreef:
Heb je de ShockAbosorber gepast in de winkel? Ik ben heel blij met mijn ShockAbsorber sportbh's (heb er 2). Vind het "oude" model wel lekkerder zitten als het nieuwe model trouwens.

Even een vraagje: waarom zou je padding willen als je D/E cup hebt? Dan is er toch al "genoeg"?

Maar vind ik niet lekker zitten als ik die een hele dag aan zou moeten hebben. De voorloper hiervan had niet zo'n hoge sluiting achter de rug (bandjes knellen nu in mijn hals). De "oude" draag is dus het liefst.

Ik snap dus ook niet dat je de bh te zacht vind. Denk dat je de verkeerde level hebt gekocht.

Mieretietjes... Daarom...
Ik haat het...

Daarom wil ik een fatsoenlijke padding. Bovendien is het nogal gevoelig wanneer er niet een fatsoenlijke padding in zit.

Het gaat dus helemaal niet om veel of genoeg vulling. Hoewel een D/E niet meer dan redelijk is wanneer je 1.86m bent hoor. Valt niemand op dat ze groot zijn. M'n dames pletten wil ik ook om die reden niet. Wil er op wedstrijd niet uit zien als een halve kerel. :n

Ik heb overigens deze:
http://www.divoza.com/nl/shockabsorber- ... rt-sportbh

Passen is natuurlijk iets anders dan er een paar uur mee rondlopen ;) Met passen ga ik alleen ff op en neer springen. Past ie? Mooi... Maar als ik ga rijden, dan kleed ik me rond 6 uur om en met een beetje geluk ben ik om 10 uur weer thuis.

Ik begrijp overigens niet waarom je denkt dat het level niet goed is. Hij zit gewoon niet lekker, snijdt in de huid. Ik heb geen last van m'n borsten ervan.

Marie111

Re: Ervaringen Sport BH Hunkemoller te paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:19

Ik interpreteerde te zacht als niet genoeg steun (op en neer dansende borsten).
Spraakverwarring dus.
Excuses

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:20

O, ja - ik heb trouwens dezelfde maat sportbh als gewone bh.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 14:23

Oooh nee, dat is het niet hoor :P Geeft niet :P

Shock Absorber wordt 'm om het comfort eventjes niet. Zal binnenkort even een HKM bestellen, ik hoop dat ze net zo comfortabel zitten als de gewone bh's.

SanneBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:30

Ik heb zelf cup E/F. Ik heb gewoon mijn normale BH aan en daarover een level 1 sportbh van de hönkemuller. Dit werkt voor mij perfect voor paardrijden. =)

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 00:34

Ik gebruik er een van de Bristol over mijn voorgevormde normale BH zit prima tijdens het rijden :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 01:37

Ik heb een normaal BH model van de Hunkemöller, werd verkocht als sportbh level 1 of 2, met erg Leuke kruislingse bandjes.

Fijne BH maar absoluut niet voor paardrijden, vanaf cup C..

Wel heb ik van de H&M perongeluk een erg fijne betaalbare gevonden! Wel met padding dus niet helemaal wat jij zoekt ben in bang..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 17:43

renee16 schreef:
Ik heb een normaal BH model van de Hunkemöller, werd verkocht als sportbh level 1 of 2, met erg Leuke kruislingse bandjes.

Wel heb ik van de H&M perongeluk een erg fijne betaalbare gevonden! Wel met padding dus niet helemaal wat jij zoekt ben in bang..

Ik wil juist met padding! Alleen groter dan cup C bij H&M is bij mij nooit een succesverhaal geweest. Tot cup C ging het prima, maar groter hadden ze een waardeloze pasvorm helaas :(

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:56

Naskapower schreef:
:o Ik doe een (volledig elastische) sport-bh van de action over een normale voorgevormde beugel bh. Dat zit echt prima met paardrijden.

Hier dezelfde. Heb er inmiddels een stuk of 6 en draag ze zonder BH eronder. Bandjes van een gewone bh zakken bij mij altijd af en zou alleen oude bh's voor t rijden willen gebruiken

Ik had het niet verwacht, maar het zit echt heel goed. Ik gebruik ze tijdens mijn jillian michaels trainingen en met rijden, met rijden heb ik nergens last van.
Ik heb wel 'maar' een C, dat zal ongetwijfeld ook uitmaken. Maar voor mijn geen dure bh's!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:53

Janine1990 schreef:
renee16 schreef:

Ik wil juist met padding! Alleen groter dan cup C bij H&M is bij mij nooit een succesverhaal geweest. Tot cup C ging het prima, maar groter hadden ze een waardeloze pasvorm helaas :(

Die ik heb is gewoon een S, meer een top model. Deze past ook met grotere cupmaat :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 13:51

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 13:52

Heb inmiddels de HKM met padding en rits in huis en mee gesport. Zit echt super comfortabel!!

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 10:05

Level 3 van Hunkemoller heb ik ook, zeer goede ervaring mee!

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 10:14

Marie111 schreef:
Janine1990 schreef:
Ik dacht dat er een CT over Sport BH's was, maar kon deze niet vinden :?

In ieder geval een vraag van mijn kant. Ben al enige tijd op zoek naar een fijne sport BH met padding. Heb ik vorig jaar gevonden in de vorm van een Shock Absorber, maar dat zit toch niet zo fijn als een gewone BH. Of mijn huidige optie, een voorgevormde beugelBH met daarover een sportbh zonder padding. Deze laatste twee zijn echter best wel toe aan vervanging.

De Shock Absorber padding is mij te zacht, niet te vergelijken met een normale BH.

Altijd behoorlijke dure merken Sport BH gehad. Maar de enige BH's die er fijn uit zien zijn die van de Hunkemoller. Helaas geen level 4. Vandaar mijn vraag: Hoe is jullie ervaring met de Hunkemoller sport BH's? Welke zijn er met padding? Hoe draag jij ze? Zijn ze ook geschikt voor gewoon het sportschoolwerk?

Eens Marie, de oude SA zit fijner dan de nieuwe. Ik vind het randje om de borstkas te scherp, erg jammer.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 10:36

Janine1990 schreef:

Nou bij sommige is het net of je twee patatbakjes aan hebt!