Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ianrowan2009 schreef:Ik zou het gewoon eens proberen met een klein spoortje.
Wie weet heeft het het juiste effect.
Baat het niet, schaad het niet.
Je kan er later altijd nog voor kiezen om eens te wisselen, dus eens geen sporen te dragen.
Dan zit het er niet helemaal ingebakken
Aan jou rijden en kunde zal het zeker niet liggen TS!
ponycrosserr schreef:Het is niet dat ik nu meteen naar sporen ga grijpen, daar wacht ik het liefst mee, ik wil het dus ook zeker wel op een andere manier proberen op te lossen. Grondwerk doe ik in de vorm van longeren en spelen in de bak, ze stapt en draaft dan gewoon achter mij aan. Hoe zou ik verder met grondwerk hier iets aan kunnen doen, ik wil het graag proberen, maar wil dan graag weten hoe.
In de les zijn we vaak juist helemaal niet met hoog springen ofzo bezig, gewoon lijntjes oefenen en allemaal basiswerk.
@Ianrowan2009 wat bedoel je precies met dat laatste zinnetje?
Het ligt niet echt aan spanning van het springen, maar meer gewoon door de omgeving. En toch komt ze in vrij veel verschillende binnenbakken, ze blijft zich een beetje afsluiten tijdens wedstrijden.
ponycrosserr schreef:Ik heb ze niet laten nakijken, maar ik denk niet dat het daaraan ligt, in de binnenbak waar we normaal altijd trainen heeft ze het niet, en daar is het licht helemaal niet zo goed. Ook als ik haar los in de bak laat 's avonds en ik doe alleen het licht vooraan in de bak aan waardoor het achter nog donker is, rent ze alle kanten op.