Rijbroek met siliconengrip

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Re: Rijbroek met siliconengrip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 13:43

Ik vind zelf ook dat doorzitten afhangt van ontspanning/evenwicht/rijtechniek. Maar daar vraagt de TS niet naar, zij vraag of je makkelijker kan doorzitten door zo'n siliconenbroek. Geef daar dan antwoord op en niet rijtechnische tips.

TS: ik merk zelf zeker verschil, misschien kan je zo'n broek eens lenen van iemand en 't uitproberen voordat je d'r geld aan uitgeeft! :)

Fosje1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 16:57

romeejonkerx schreef:
de animo rijbroeken zijn super!! de rijbroeken van harry s horse (lijken op animo) vindt ik zelf echt fijn zitten. En die negatieve reacties heeft ze niks aan ze vraagt niet of ze moet rijden ja of nee... ze vraagt of de broeken fijn zitten. En ja meid die broeken zitten heerlijk! ik vindt ze zelf wel versteviging geven tijdens het rijden en je zit iets relaxer door vindt ik zelf. Niks van die negatieve reacties aantrekken want ieder paardenmeisje snapt dat je niet 3 jaar kan stoppen met rijden!

Ja precies!!
Niet teveel op ingaan.
Ik snap heel goed dat je geen 3 jaar kunt stoppen! En miss bedoelt ze helemaal niet dat ze alleen maar door zit! Miss longeerd ze wel eerst om lostekomen en gaat daarna gewoon rijden kan ook!
Laat haar gewoon, miss bedoelt ze alles wel gewoon goed

Martine

Re: Rijbroek met siliconengrip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:47