Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Ik wilde gewoon passende leren laarzen.ellen_xx schreef:ik heb dit probleem ook eerst een paar leren laarzen gehad waarbij me voetmaat wat te groot was en daarna van petri chaps laten aanmeten. (weet alleen niet meer precies was het kost) Hier aantal jaar heel intensief mee gereden. (en ik heb ze nog steeds voor als het heel erg blubberig is. Wel heb ik een paar laarzen op maat laten maken bij lipica (omdat ik in de planning ad om wedstrijden te rijden dit is er echter nooit van gekomen.)Zelf heb ik een duurdere versie maar alle modellen kunnen op maat gemaakt worden. ik weet niet wat je budget is?
erg prettig, ik geloof dat ze nu niet meer te koop zijn maar via Marktplaats zou het wel moeten lukken. Niet super elegant, wel comfortabel en persoonlijk vind ik ze prima staan
Jenn123 schreef:Ik heb zelf dit probleem ook, maar altijd dat gedoe met die zoektocht naar de goede maaten dan heb ik vorig jaar toch besloten om deniro's op maat te laten maken. Ik kan het je echt aanraden!
)