lindamusters schreef:Onze paarden zijn heel mak in het verkeer, maar een keer zo'n aso tegengekomen dat ik schrok dat er zulke mensen bestaan. Jong gastje dat net zijn rijbewijs had komt aanrijden, wij netjes achter elkaar de berm in, gastje stopt 50 meter voor ons, zet de radio kei en keihard aan, raam open, en keihard voorbij scheuren, vervolgens achter ons stoppen en weer keihard achteruit voorbij ??? Duidelijk geen dierenliefhebber. Politie gebeld en ome agent is een verklaring gaan vragen. Nooit meer iets van gehoord maar hoop dat t gastje zich schaamde dat de politie aan de deur kwam. Overigens vonden onze paarden het alleen maar spannend maar verder deden ze niets.
Oh van die kwajongensstreken hoef je niet voor over de weg
Waren eens met een groep aan het trainen op ons weiland. Dat zien twee jongens in een auto, die gaan er langs rijden (zit een sloot en heel wat meters tussen) en ze gaan heel debiel schreeuwend langsrijden. De mijne had toen nog niet zoveel van de wereld gezien, dus die begon wat te dansen. Wat een mafkezen
Maar ook al eens gehad dat we een brug over moesten. Met datzelfde paard dat niet zoveel had gezien. Voor het eerst op ijzers over een brug die nogal echoot.
Dat was al interessant. Toen er een vrouw (ja echt gewoon een stomme blondie) achter ons reed te drammen. Vriendin gebaarde dat ze rustig moest doen, maar die domme blondie ging gewoon inhalen op de brug. Wat er in resulteerde dat ik in volle galop het dorp in ging. Paard hecht zich ook niet echt aan andere paarden
Echt zo'n gevalletje vrouw achter het stuur
Toen was ik overigens wel heel erg boos, want er hadden echt rottige ongelukken kunnen gebeuren. Er liepen namelijk ook kinderen op straat en fietsten mensen.