Hoe zien te wijde laarzen als je ze aan hebt eruit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XYCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 00:32

jesuisRooos schreef:
Ik ben dan 1 van de weinige die het vreselijk vind denk ik..

Was nogal afgevallen en paard was geblesseerd, toen ik na een paar maanden m'n laarzen weer aan deed waren ze over de hele schacht te groot en had er echt last van met rijden. Niet zo dat t beengeven anders is ofzo maar het zat gewoon niet lekker. Gaat dan met name om het stuk rond de enkel en het onderste stuk kuit, van de bovenkant had ik geen last.

Ik zal morgenochtend even een foto voor je maken.

Oeii, jammer van de laarzen, dat wordt of last van hebben, laars laten innemen of nieuwe kopen :( Zou fijn zijn als u morgenochtend een foto voor mij kunt maken!

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:39

XYCindy schreef:
jesuisRooos schreef:
Ik ben dan 1 van de weinige die het vreselijk vind denk ik..

Was nogal afgevallen en paard was geblesseerd, toen ik na een paar maanden m'n laarzen weer aan deed waren ze over de hele schacht te groot en had er echt last van met rijden. Niet zo dat t beengeven anders is ofzo maar het zat gewoon niet lekker. Gaat dan met name om het stuk rond de enkel en het onderste stuk kuit, van de bovenkant had ik geen last.

Ik zal morgenochtend even een foto voor je maken.

Oeii, jammer van de laarzen, dat wordt of last van hebben, laars laten innemen of nieuwe kopen :( Zou fijn zijn als u morgenochtend een foto voor mij kunt maken!

Haha nouja mijn geluk bij een ongeluk is dat ik ze niet meer aan hoef omdat m'n paard is overleden. Maar anders had im zeker nieuwe gekocht!

Nies_

Re: Hoe zien te wijde laarzen als je ze aan hebt eruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:03

Met echt harde laarzen valt het wel mee, maar anders vind ik het ook vreselijk gaan zitten bij de enkels. Ze gaan ook helemaal kreukelen, geen gezicht.

_Fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:13

Ik heb zelf geen ervaring met te wijde laarzen, maar wel met te wijde chaps. Het is iets minder mooi, maar het valt niet heel erg op en ik heb er (tijdens het rijden) absoluut geen last van. Omdat ze van vrij stevig leer zijn, zijn ze ook niet gaan kreukelen of iets dergelijks. Helaas heb ik geen foto.