Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mrie schreef:"Ik heb er nog eens goed over nagedacht en bij nader inzien heb ik besloten dat dit te veel gevraagd is voor me. Ik zie geen veilige manier om dit te doen en ik durf niet ik hoor later graag bij een bakkie koffie hoe het gegaan is..."
Succes
terpentijn schreef:TS, is die eigenaar een kennis van je, of ben je wellicht zelf (mede)eigenaar van de paarden? Die (laatste) indruk krijg ik eigenlijk een beetje. Dit is wel van groot belang voor de aansprakelijkheidskwestie al er ies mis mocht gaan onderweg.
Zou er op de voorgestelde manier dan ook nooit aan beginnen....
friendly schreef:Dat veulen is imo sowieso veelste jong om zulke dingen te moeten doen. Die moet eerst een paar jaar niks "moeten". Hij snapt er toch ook niks van volgens mij. Ik zou het meelopen opgeven en een trailer regelen. Over de weg ermee is onverantwoord.
Ragdollcat schreef:Ik zou zeggen, bekijk t lekker maar.
Lekker niet je druk om maken van het hoe en wat, als de eigenaar er toch niets mee doet en niet aan jouw veiligheid denkt.
Bucksinlover schreef:Trailer regelen heb ik uiteraard al als eerst geopperd bij de eigenaar maar het lijkt er op dat hij per se lopend heen wil.
De moeder van het veulen is ook een verhaal apart... Hij heeft haar bij een handelaar gekocht die zei dat ze beleerd is en al, maar na de aankoop bleek daar dus niks van waar te zijn. In tegendeel... Het arme dier heeft een kronkel!
Mijn gevoel is dat ze ergens eens flink door iemand mishandeld is.
Het gevoel van de eigenaar is dat er "gewoon een zinnige kop op zit"..... Alles wat ik met haar bereikt heb, verprutst hij in een seconde....puur uit ongeduld.
Ik heb inderdaad iemand ingeschakeld die een ook een paar ideeën heeft en die ook wel uit wil voeren, maar ook zijn eerste idee is: trailer en auto regelen.
En zo moeilijk is dat niet weet ik, ik ken wel iemand die dat heeft hier in de buurt, maar ja... Wat een boer niet kent....