Nogal wat onduidelijke vragen als 'Wat vind je van een bodyprotector?'
Als je nu in de vraag zet naar wat voor aspect je vraagt, dan kun je misschien iets met de antwoorden. Moeten mensen hier aangeven wat ze vinden van de prijs? Het gewicht? Het uiterlijk? De verkrijgbaarheid? De geboden bescherming? De beschikbare kleuren? Het draagcomfort? ...?
De vraagstelling vond ik echter wat "vaag". Vragen als "wat vindt je van een bp" zijn erg algemeen. Open vragen zijn ook een stuk lastiger te verwerken dan meerkeuze vragen, voor jezelf was het denk ik fijn er geweest als je meer vragen meerkeuze had gemaakt. Voorbeeld door mensen verschillende aspecten van een bp te laten beoordelen met een cijfer. Maar dat is het ding met enquêtes, achteraf kom je er vaak pas achter of je precies de juiste vragen hebt gesteld...Dat heeft iedereen! Heel veel succes met het onderzoek!
Klopt inderdaad switt. Het zijn ook algemene vragen. Maar door openvragen te stellen krijg je een realistischer beeld dan als je meerkeuze antwoorden doet. Maar idd bij enquetes heb je altijd vragen waarvan je achteraf denkt, had ik dat maar anders gedaan. Het verwerken is ook zeker lastiger maar dat wist ik van te voren.
Thanx allemaal voor het invullen! Al meer dan 320 reacties!
kwita
Geplaatst: 27-11-15 18:38
Ik zit hier met 2 uitersten een kinder bp voor een kindje van bijna 3 de maat is bijna niet te krijgen of echt peper duur. En is er een (x)xs dan heeft ze meer weg van een ridder in een harnas wat nogal beperkend werkt. maar juist omdat ze ook echt elke dag de ponys helpt verzorgen heeft ze hem wel nodig stel dat...beter goed beschermd dan achteraf jezelf verwijten