Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Puppetje schreef:Dat is mijn grootste angst. Ik moet iemand echt 100% kunnen vertrouwen.
tjady schreef:Pff moeilijk hoor. Op zich als je ze die drie jaar kan betalen en je zorg kan uitbesteden dan vind ik dat een goede optie. Alleen wie kan je voldoende vertrouwen om de zorg aan over te laten. Verzorgster zou ik niet doen. Zou voor mij de minst betrouwbare optie zijn. Ik heb te veel om mij heen gezien, wat betreft verzorgsters. Je geeft je paard en ze beloven gouden bergen. Maar uiteindelijk komt er weinig van terecht. Er kan zoveel veranderen in drie jaar tijd. Een verzorgster kan nu van alles zeggen, maar volgende maand kan alles anders zijn.
maar de eigenaar is een goede vriendin van mij, dus die praat me regelmatig bij
Als de eigenaren in het buitenland zijn heb ik de fulltime zorg en ben ik het die de beslissingen neemt over gezondheidszaken of andere dringende zaken. Ondertussen alweer zes jaar...Pallatin schreef:ik snap dat heel goed....de kneep zit m erin om iemand te vinden die te vertrouwen is en het ook waar kan maken...maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat je tussen alle paardenmensen net zoveel kans maakt met een 'verzorgster' als een leaser, staleigenaar, ruiter of wat dan ook., niemand kan je garanderen dat het drie jaar goed gaat, de ts zelf ook niet, wat als haar iets overkomt of iets wezenlijks in de financiën verandert, want ook dat kan iedereen gebeuren....mooie praatjes kun je overal wel vinden in de paardenwereld en bij alle opties zijn de paarden uit je zicht, want de eigenaar zelf zit in Curaçao...
Echt hoor ik vind het een duivels dilemma en zou niet met ts willen ruilen