. Lekker makkelijk en die kun je er tenminste vlak voor de wedstrijd erin zetten. Ik ga in ieder geval die vlecht bovenop de manenkam eens oefenen. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ghani schreef:Maaaar... als je nou dalijk hoger met wedstrijden komt... dan is het toch het allermooiste als je leuke knotjes kunt maken maar dan moet je wel je mooie manen aftrekken... Zonde..![]()
Groetjes!!
, maar het westernrijden blijft mijn "vak". Ik ben alleen nieuwsgierig wat ik met haar in de dressuur kan bereiken. Dus als ik straks bijv. in de Z terecht zou komen, zal ik ze er nog niet af halen
, ondanks dat het netter zal staan. Tammie"]
[quote="Ghani schreef:Maaaar... als je nou dalijk hoger met wedstrijden komt... dan is het toch het allermooiste als je leuke knotjes kunt maken maar dan moet je wel je mooie manen aftrekken... Zonde..![]()
Groetjes!!
, maar het westernrijden blijft mijn "vak". Ik ben alleen nieuwsgierig wat ik met haar in de dressuur kan bereiken. Dus als ik straks bijv. in de Z terecht zou komen, zal ik ze er nog niet af halen
, ondanks dat het netter zal staan.