Krukjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Krukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:28

Het probleem van krukjes vind ik dat ik er niet graag vlak langs stuur. Bij pionnetjes is dat niet erg, die vallen wel om bij een stuurfoutje. En hindernissen vermijdt het paard zelf wel. Maar die krukjes, daar krijg ik de kriebels van... Wat betekent dat ik altijd flink afstand hou, maar dan zitten ze toch steeds in de weg, als ik voltes wil of over de AC-lijn of de tweede hoefslag ofzo.

linnvh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:39

Ik heb hier ook een tijdje mee staan worstelen maar heb voor ons de perfecte oplossing gevonden! Ik stap buiten de bak op (hebben een perfecte paaltje hiervoor staan) en heb paardjelief netjes aangeleerd om naast de deur te stappen zodat ik deze rustig dicht kan doen :D Geen last van krukjes waar we overeen kunnen denderen, want dat vind pony zo leuk he :Y) en geen opendeuren waar ze uit kan rennen als ze mij er weer eens vanaf geknikkerd heeft }>

Yubine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:21

Ik heb het krukje altijd in de bak staan, ik heb er eerlijk gezegd geen last van :)

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:28

Ons krukje staat buiten de bak, het hek blijft meestal open.
Bij minder ervaren ruiters is er altijd iemand bij, diegene kan dan ook het hek sluiten.
Het erf is afgesloten, dus mocht men er afvallen dan kan het paard niet de weg oplopen.
Krukjes in de bak heb ik geen moeite mee, daar rijd ik wel omheen.
Ik heb wel een hekel aan onveilige krukjes in de buurt van mijn paard.
Zag laatst nog zo'n plastic ding, moet er niet aan denken dat daar een paard op gaat staan %)