Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar op de wagen bij slecht weer is hij heel fijn, laat ook geen wind door.
, uit ervaring weet ik dat die goed warm zijn. Bij regen trek ik er maar een regenjas overheen.
Haarbal schreef:Ik heb zaterdag 2 jassen gekocht bij de ANWB winkel, beide met 30 euro korting. Dan zit je nog wel iets over de 100 euro per stuk, maar wel onder de 150. Het zijn outdoorjassen van de Human Nature, met getapete naden en een jaar garantie. Daar heb ik qua waterdichtheid meer vertrouwen in dan C&A... En bovendien, leuke vrouwelijke jassen en niet van die werkkleding-hobbezakken.
mystery1980 schreef:Haarbal schreef:Ik heb zaterdag 2 jassen gekocht bij de ANWB winkel, beide met 30 euro korting. Dan zit je nog wel iets over de 100 euro per stuk, maar wel onder de 150. Het zijn outdoorjassen van de Human Nature, met getapete naden en een jaar garantie. Daar heb ik qua waterdichtheid meer vertrouwen in dan C&A... En bovendien, leuke vrouwelijke jassen en niet van die werkkleding-hobbezakken.
150 euro mag nog best, heb even in de webshop gekeken maar niet direct wat gevonden eigenlijk.
We kwamen langs de ANWB winkel op weg naar de parkeergarage, en mijn moeder vond dat ik toch maar moest passen, want ik wilde in eerste instantie niet. Ik dacht dat ze daar toch niks leuks zouden hebben.
En uiteindelijk daar geslaagd, en niet 1 maar zelfs 2 jassen gekocht! Dus ik zou zeggen, even langs een ANWB winkel en gewoon dingen aan passen. Maar kwalitatief heb je daar een betere jas dan zo'n draak van de C&A of H&M. mystery1980 schreef:Haarbal schreef:
Ziet er leuk uit, is hij ook warm genoeg denk je?
Echt een winter-winterjas. De andere die ik gekocht heb is dus ook deze: http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/kled ... eviews-tab dat is meer een herfst/voorjaar jas, want die winterjas is echt veeeel te warm voor nu. Die is wel waterafstotend, dus niet waterdicht!
het is alleen erg warm want het ademt 0%MarliesV schreef:Ik heb een jas gekocht van Wolfskin die aan jouw omschrijving voldoet.
Is eigenlijk 2 jassen die je kan combineren. Een gewatteerde jas die bij mij fungeert als zomer/najaarsjas en in de winter als extra laag onder de buitenjas.
En een waterdichte buitenjas die in de zomer fungeert als regenjas en in de winter in combi met de binnenlaag als zal warme winterjas.
Wind en waterdicht, ventilatie bij de armen/oksels, soepel, blijft super mooi en is heerlijk warm wanneer nodig zonder zweterig te zijn.
Die van mij was meer dan 200 euro nieuw maar heb hem bij de Bever in de opruiming kunnen scoren, ze hebben vaak aanbiedingen op de site staan! Die van mij heb ik voor 110 euro gekocht uiteindelijk en wil nooit weer wat anders.
mystery1980 schreef:een waxjas vind ik echt vies, alles wordt vet en hij kan niet bij de andere jassen op de kapstok. Aangezien ik geen mogelijkheid heb om hem ergens anders te hangen is dat geen optie evenals twee jassen ook geen optie is. Tot nu toe vind ik de beste optie om bij de outlet te gaan kijken in den haag of de Human nature jas. @Haarbal, benieuwd of hij ook na het wassen goed en waterdicht blijft.
Ze zeiden wel in de winkel dat je bij het wassen hun speciale wasmiddel moet gebruiken. Maar er zit een jaar garantie op dus als hij gaat lekken ga ik er mee terug.
mvdende schreef:Wil je een waterdichte jas die ook na wassen waterdicht blijft? Dan is de enigste optie denk Fjall raven of ander merk wax jas. Kan je nl met wax weer waterdicht maken na het wassen. Ookal koop je nog zn dure waterdichte jas bij de Bever, ze zijn allemaal niet meer waterdicht na een paar x wassen. Als je in de buurt woont van Den Haag, kijk dan eens bij de Bever Outlet in De Globe, altijd 50% korting. Ik denk dat je het beste een warme (ski) jas kan kopen en daaroverheen een goede ongevulde ademende regenjas.