Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CoreMeltdown schreef:Maar een infectie komt er toch alleen maar doordat er vuil ergens naar binnen kan? Mijn merrie heeft sinds ze bij mij stond (februari) nooit een schrammetje op dat been gehad. Of is dit nu te simplistisch gedacht van mij?
Ik heb dus niets om op terug te vallen ...
jes_sira schreef:Heel netjes van de dierenarts. Al vindt het niet meer dan normaal en zou het vanzelfsprekend moeten zijn.
Ik ben van mening dat gemaakte fouten financieel zo ie zo door de dierenarts voor eigen rekening zou moeten komen. Hiervoor is hij ook verzekerd lijkt me.
Je zit al met een dier dat ziek is en behoorlijk last ondervind (of zelfs overlijdt...) in geval van foutieve diagnose/behandeling en dan ook nog eens de extra kosten van deze fout verhalen op de klant.... Ik vat dat niet....
Teveel mensen denk ik die het gewoon maar accepteren en betalen en hierdoor "normaal" is geworden.
Zelf ook eens aan de hand gehad. Foutieve diagnose (heel snel waarbij ik direct al had, hoe kun je dat nu al concluderen) en waar ik al bang voor was, sloeg de behandeling niet aan.
Na nog eens 2 bezoeken (plus medicatie) had ie een andere diagnose (dat wat ik als leek al dacht...) en een ander behandelplan.
En overal fijn voor rekenen natuurlijk...
Geen excuus helemaal niets.. Zonder blikken of blozen....
Vraag je uitleg, krijg je geen zinnig antwoord en wordt het allemaal weggewuifd...
Zit anders wel met een dier dat 4 weken langer onnodig pijn heeft gehad en mijn portomonee ook....
Kosten 4x hoger dan wanneer meneer de DA verder had gekeken dan zijn neus lang was en de juiste onderzoeken gedaan zou hebben eer hij de diagnose stelde...
Maar ja, je bent een leek en denkt de DA te kunnen vertrouwen op zijn oordeel (ook al twijfel je eraan en zeg je dat....)
Na een aantal klote ervaringen vertrouw ik niet meer zomaar op een dierenarts en zal ik me ook niet meer laten klemlullen.
In andere vakken en sectoren is het wel heel normaal dat "fouten" niet door de klanten betaald worden.
Er wordt of gratis herleverd of gecrediteerd.