Stal schoenen waar je ook lekker op kan wandelen.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Re: Stal schoenen waar je ook lekker op kan wandelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 05:16

Hier nog eentje voor in het rijtje Ariat. Ik gebruik mijn Ariat Heritage Boots zelfs op festivals in de blubber :) Ik loop er met gemak hele dagen op rond. Eigenlijk loop ik er altijd op, ik slaap er nog net niet mee zegmaar. Dit zijn dan laarzen, maar als de schoenen net zo lekker zitten..

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 05:33

Ik heb nu deze:

http://www.ruitershoppasdedeux.nl/index ... 17&lang=NL

Erg comfortabel, ik kan er de hele dag op lopen, volledig waterdicht, je kunt er uitstekend mee rijden en ze zijn wat minder lomp dan de gemiddelde stalschoen. Ze zitten een beetje tussen jodphur en stalschoen in. Niet goedkoop, maar tot nu toe vind ik ze iedere cent waard!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 06:40

Eef_Bam schreef:
Ik ben helemaal fan van de Ariat Telluride H2o. Draag al jaren niets anders bij de paarden. Ze kosten wat maar lopen echt geweldig, ik doe crosswedstrijden waarbij je ook aardig veel moet lopen vaak. Ook door de blubber en ze zijn echt waterdicht. Dit zijn de enige schoenen die fijn meeveren in de zool en niet gaan knellen.

Tijd geleden had ik ze in de trein aan, en kreeg de vraag waar ik die mooie wandelschoenen vandaan had :Y) .

Plus 1

ilse46

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:07

ik heb begin dit jaar bergschoenen gekocht voor 10 euro via marktplaats, Outdore adventure
zitten prima,stevige neus voorals er 1 weer niet oplet,en wandel er mee met paard.
wil voor rondom paard en modder geen nieuwe kopen,deze waren nauwelijks gedragen door verkoper,dus erg nieuw nog.
en door het hakje kun je er ook prima mee rijden..let wel op,stijgbeugels gaan denk ik gaatje lager ivm dikte zool,ik deed later rijlaarzen aan en had been ineens te lang :)

http://www.grisport.nl/files/home_outdoor_schoen.png

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:29

Ik heb sinds een paar maanden de stalschoenen van Mountain Horse. Heeel erg tevreden!!!

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:46

Ik heb snel last van pijnlijke voeten en ik ook ik ben fan van ariat! Ik heb de telluride h2o en ik loop er altijd op. Nooit meer last van pijnlijke voeten.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:50

BuenaVista schreef:
Eef_Bam schreef:
Ik ben helemaal fan van de Ariat Telluride H2o. Draag al jaren niets anders bij de paarden. Ze kosten wat maar lopen echt geweldig, ik doe crosswedstrijden waarbij je ook aardig veel moet lopen vaak. Ook door de blubber en ze zijn echt waterdicht. Dit zijn de enige schoenen die fijn meeveren in de zool en niet gaan knellen.

Tijd geleden had ik ze in de trein aan, en kreeg de vraag waar ik die mooie wandelschoenen vandaan had :Y) .

Plus 1

Plus nog 1 :j

Marit_femke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:18

Decatlon! goed en goedkoop ;)

Ik heb tijdens mijn vakantiewerk fitnessschoenen aangehad van de decatlon en de rest van de tijd draag ik mijn jodpurs (van de decatlon), die ik er lekker vind zitten.

princie1999

Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:37

ariat en mountainhorse lopen allebei lekker