Ik loop er met gemak hele dagen op rond. Eigenlijk loop ik er altijd op, ik slaap er nog net niet mee zegmaar. Dit zijn dan laarzen, maar als de schoenen net zo lekker zitten.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik loop er met gemak hele dagen op rond. Eigenlijk loop ik er altijd op, ik slaap er nog net niet mee zegmaar. Dit zijn dan laarzen, maar als de schoenen net zo lekker zitten.. Eef_Bam schreef:Ik ben helemaal fan van de Ariat Telluride H2o. Draag al jaren niets anders bij de paarden. Ze kosten wat maar lopen echt geweldig, ik doe crosswedstrijden waarbij je ook aardig veel moet lopen vaak. Ook door de blubber en ze zijn echt waterdicht. Dit zijn de enige schoenen die fijn meeveren in de zool en niet gaan knellen.
Tijd geleden had ik ze in de trein aan, en kreeg de vraag waar ik die mooie wandelschoenen vandaan had.

BuenaVista schreef:Eef_Bam schreef:Ik ben helemaal fan van de Ariat Telluride H2o. Draag al jaren niets anders bij de paarden. Ze kosten wat maar lopen echt geweldig, ik doe crosswedstrijden waarbij je ook aardig veel moet lopen vaak. Ook door de blubber en ze zijn echt waterdicht. Dit zijn de enige schoenen die fijn meeveren in de zool en niet gaan knellen.
Tijd geleden had ik ze in de trein aan, en kreeg de vraag waar ik die mooie wandelschoenen vandaan had.
Plus 1