Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
flemminghfan schreef:De soft jumper is ook een zachte laars daardoor ziet deze laars er sneller oud en veel gedragen uit. Maar sluit als een kous om je been en daardoor zeer geliefd bij de springruiter.
De topper houdt z'n vorm veel langer en leer is ook heel anders dan de super jumper of de soft jumper.
Adelinde schreef:Ik heb vorig jaar nog bij het tentenkamp van de hyporama petries zonder rits gekocht, dit was het model elite. Was natuurlijk wel in Rotterdam die nu weg is, maar misschien heeft één van de andere hypo´s nog dit model in jouw maat...
) alleen meer weet ik niet.germie schreef:Weet iemand wat die Lipica zonder rits kost en waar je die dan kunt kopen? en hoe is de kwaliteit van lipica, want van wat ik gezien heb is het vooral een modelaars en niet bedoelt voor dagelijks gebruik.
Janine1990 schreef:germie schreef:Weet iemand wat die Lipica zonder rits kost en waar je die dan kunt kopen? en hoe is de kwaliteit van lipica, want van wat ik gezien heb is het vooral een modelaars en niet bedoelt voor dagelijks gebruik.
In het aparte laarzen topic is iemand van Lipica naar Derby gegaan en weet nu al dat ze nooit weer Lipica neemt ivm de kwaliteit. Terwijl ze gewoon tevreden was over Lipica.
Persoonlijk zou ik ze niet zomaar nemen, zeker niet als je je laarzen erg veel draagt.

germie schreef:Helaas, er is niets uitgekomen. Het paar wat ik weet wat er nog in mijn maat is zou 265 euro moeten kosten en dat is veel meer dan de 199 euro wat de catalogusprijs was. Ik ga niet boven een oorspronkelijke catalogusprijs betalen voor een overjarige laars die indien ergens nog gewoon op voorraad 50-125 euro moet kosten.
Laarzentas kan je natuurlijk verkopen
Ik heb er eentje voor mijn wedstrijdlaarzen. Wel zo praktisch dan