Maar dat lijkt me best eng.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ponyparadijs schreef:Jappeloupe was ook een flinke E en 1 met een enorme galop
Een D pony gaat het niet redden hoor
Enige met springen is wel belangrijk dat er voldoende vermogen is en liefst ook een fijne grote galop. 
Smudge schreef:Wat een reacties!
Ik twijfel nog steeds erg. Gevoelsmatig rijdt ik liever met een pony met ervaring, echter zou ik ook niet willen dat de pony al het vertrouwen verliest als de dubbel of driesprong totaal niet uitkomt.
Mochten er mensen zijn die toevallig adresjes weten waar ze regelmatig springpaarden met ervaring verkopen, dan hoor ik dat graag. Wellicht staat er wat tussen of kunnen ze contact met me opnemen wanneer ze hebben wat ik zoek.
Ik twijfel nog steeds erg. Gevoelsmatig rijdt ik liever met een pony met ervaring, echter zou ik ook niet willen dat de pony al het vertrouwen verliest als de dubbel of driesprong totaal niet uitkomt.
Mochten er mensen zijn die toevallig adresjes weten waar ze regelmatig springpaarden met ervaring verkopen, dan hoor ik dat graag. Wellicht staat er wat tussen of kunnen ze contact met me opnemen wanneer ze hebben wat ik zoek.
Liselot schreef:

anneliesdj schreef:Dat is een goede vraag.
Een goede ruiter krijgt een matig paard het parcour wel door maar een slechte ruiter helpt een goed paard naar de vernieling. Kwestie van de juiste combinatie dus. Maar als je 't met een D pony wilt doen, add je wel een extra moeilijkheidsgraad voor jezelf.