Ruzie met mijn borsten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HokeyPokey

Re: Ruzie met mijn borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:06

Shockabsorber + normale bh. Niet fraai maar functioneert.

CoreMeltdown

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:14

Je hebt inderdaad sportbh's met beugels. Ik heb er zo jaren eentje van Marie Jo gehad. Prijziger dan hunkemuller, maar als je er vele jaren mee verder kan, is dat het echt wel waard. Ik heb na 5 jaar nu een andere van Chantelle gekocht, beugels onderaan maar bovenkant meer zoals een sportbh, en deze is ook super.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:15

Als je het zaakje nou echt super op zijn plaats wil houden, moet je (naast een goede sportbeha) met een borstband rijden. De meeste bh's ondersteunen nl wel heel goed (van beneden), maar voorkomen de opwaartse beweging veel minder. Zo'n borstband is bedoeld voor bijvoorbeeld na een borstoperatie, dus dan zit het echt stevig op zijn plek.

Teiger_Baloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:13

Ik heb een super fijne stevige sportbh met beugels van de primark :P. Soms doe ik er een andere BH onderaan, soms niet. Maar zonder sportbh rijd ik sowieso niet, kan ook niet met mijn cupmaat.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:20

Je kan ook een correctie t-shirt van de Hema kopen, geloof dat die dingen 15 euro per stuk zijn en gaan een eeuwigheid mee. Is de oplossing voor mij, zelfs als je BH niet perfect aansluit.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:23

Ruzie met je borsten _O-

But seriously: that sucks :(:)

Het kan natuurlijk , omdat je afgevallen bent, dat (de huid van) je borsten wat slapper is/zijn geworden en ja...dan wiebelt het wat meer.
Dus inderdaad: ik denk dat je bh's nu te groot zijn. Als jij 2 over elkaar heen fijn vindt, moet je dat gewoon blijven doen alleen wel in de juiste maat.

Ik heb zelf cupmaat 75-80 F en mijn Dames worden in bedwang gehouden door een Freys soft cup ; met voorgevormde cups (dus niet van die rare punt tieten die je soms in sport bh's hebt), VIJF sluithaakjes (de band onderlangs = namelijk 80% van je steun he? ) :D en beugels.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:36

Hier dezelfde maat. De 80D dan.
Ik draag een gewone BH met daaroverheen sportbh. Of een gewone sportbh.
De combinatie zit het lekkerst, omdat m'n borsten dan ook nog hun normale omvang houden _/-\o_
Ik ben behoorlijk lang (1.86m) en dan is dat een mooie maat, die best gezien mogen worden. Ik maak ze dus juist liever niet kleiner.

Mauzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:30

Paardrijden is in die zin een zware sport voor je borsten.
Ze worden namelijk behoorlijk op en neer geslingerd :Y)
Daarom zou ik sowieso een goede sportbh kiezen, voorkomt naar mijn idee ook het vroegtijdig hangen :j
En of je nu kiest om 2 bh's over elkaar heen te doen of niet, kies wat voor jou het fijnst is!

Marcella2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 18:46

Het merk Freya heeft ook sportbh's met beugel, zit bij mij super tijdens het rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 18:48

Ik heb ook een normale maat en vind het heerlijk stevig rijden met bh + sportbh!

LindavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:56

Ik zou gewoon dragen wat jij lekker vind zitten! wat je fijn vind is naar mijn idee niet afhankelijk van alleen je cupmaat. De ene borsten zijn de andere niet qua stevigheid/beweeglijkheid.. Ik draag zelf een 70D en rij met een gewone bh.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:01

iemand oppert hier om met 75 C zonder bh te rijden? ik heb ook maar 75 c, maar zonder bh, auwie!
ik rij met een gewone beugelbh, sportbeha's vind ik niet lekker zitten (doe ik soms wel eens als ik in de zomer met enkel een topje rij, bh + sportbeha erover). in de winter met veel truien en laagjes boeit het me niet :D
maar gewoon aantrekken wat je zelf het comfortabelste vind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:22

Maar dat is ook zo afhankelijk van de vorm van je borsten.. De ene C cup is de andere C cup niet. Ik heb zelf 85D of 80DD (afhankelijk van het merk en de soort bh) en dat zie je er ook niet vanaf hoor. Kan prima zonder BH op een paard stappen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:32

Ik zweer bij de sportbh van Panache. Shockabsorber passen mijn borsten niet mooi in. Die van Panache heeft een extra haakje om er gekruiste bandjes van te maken en zit heerlijk. Ook houdt hij de opwaartse beweging goed tegen. Zelfs mijn slappe 70GG houdt hij keurig in bedwang.