Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

agee schreef:Tjongejonge wat een klagende ruiters. Doe zelf eens het secretariaat. Dan weet je hoeveel werk dat is. En je krijgt op de koop toe nog een hoop gezeur er bij.
Als ruiters allemaal zouden zorgen dat ze tijdig inschrijven en betalen, dan kan het secretariaat ook tijdig de lijsten klaar hebben.
Beetje respect voor deze vrijwilligers lijkt mij wel op z'n plaats.
agee schreef:Tjongejonge wat een klagende ruiters. Doe zelf eens het secretariaat. Dan weet je hoeveel werk dat is. En je krijgt op de koop toe nog een hoop gezeur er bij.
Als ruiters allemaal zouden zorgen dat ze tijdig inschrijven en betalen, dan kan het secretariaat ook tijdig de lijsten klaar hebben.
Tymbalia schreef:agee schreef:Tjongejonge wat een klagende ruiters. Doe zelf eens het secretariaat. Dan weet je hoeveel werk dat is. En je krijgt op de koop toe nog een hoop gezeur er bij.
Ik heb zelf jaren lang een groot concours georganiseerd en weet wat daar bij komt kijken maar ik vind wel dat een voorlopige startlijst ongeveer een week van te voren online kan komen zodat je als deelnemer in ieder geval weet welk dagdeel je start.