Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Belfor schreef:Ik had gisteren wat winkels in de buurt gebeld om te vragen of zij de cap van BR Zenith nog hebben, maar zij zeiden dat ze niet meer geproduceerd werden ivm veiligheidsnormen. Ik wil het liefst wel een nieuwe cap, want dat vind ik net wat frisser, maar moet nu even kijken waar ik hem kan passen. Anders ga ik toch voor de hh challenge
Belfor schreef:ik heb een rond hoofd en de hh challenge paste mij nietIk zag in een ander topic dat je voor de HH Challenge een ronder hoofd moet hebben, helaas heb ik een wat smaller hoofd, dus ik ben bang dat die minder goed zal passen bij mij.
Ik ben nu wel erg enthousiast over de BR Zenith, maar ik wil hem inderdaad eerst even passen, want ik vind het een dure grap als hij toch niet past. Wil hem dan ook op epplejeck bestellen, maar ruiterwinkels vinden het nooit zo tof als ik kom passen en hem dan ergens anders bestel. Liegen is helaas niet een sterk punt van mij..
dikke kop 
toen ging de winkelmedewerkster maar even overleggen met de manager en toen kreeg ik toch mooi 15% korting