Tips voor een mooie blauwe cap tot 100 euro?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

callychanel

Re: Tips voor een mooie blauwe cap tot 100 euro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:52

Ik heb een blauwe cap van het met tatini. Weet alleen niet waar je deze in Nederland kunt krijgen. Super fijne cap.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:54

Belfor schreef:
Ik had gisteren wat winkels in de buurt gebeld om te vragen of zij de cap van BR Zenith nog hebben, maar zij zeiden dat ze niet meer geproduceerd werden ivm veiligheidsnormen. Ik wil het liefst wel een nieuwe cap, want dat vind ik net wat frisser, maar moet nu even kijken waar ik hem kan passen. Anders ga ik toch voor de hh challenge

Ik ben op zoek naar de hh challenge, maar ook die is bijna niet meer te krijgen. Meeste webshops hebben hem al niet meer!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:56

ik heb de BR zenith als wedstrijdcap bij een donkerblauw jasje van Pikeur en de kleur matcht niet echt, mijn jasje is echt veel donkerder blauw dan de BR zenith blauwe cap, ik heb hem maar een paar keer (ongeveer 5x) gedragen, welke maat heb je? :+

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 12:31

Ik heb vandaag even gepast bij een stalgenootje die deze cap heeft. Ik heb maat 57

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 12:34

Bij EP hebben ze hem helaas niet meer in het blauw, bij agradi is maat 57 tijdelijk niet leverbaar. Bij Divoza hebben ze hem nog wel, maar met diamantjes. Liefst heb ik hem zonder diamantjes.. Nog even doorzoeken!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:39

Belfor schreef:
Ik zag in een ander topic dat je voor de HH Challenge een ronder hoofd moet hebben, helaas heb ik een wat smaller hoofd, dus ik ben bang dat die minder goed zal passen bij mij.

Ik ben nu wel erg enthousiast over de BR Zenith, maar ik wil hem inderdaad eerst even passen, want ik vind het een dure grap als hij toch niet past. Wil hem dan ook op epplejeck bestellen, maar ruiterwinkels vinden het nooit zo tof als ik kom passen en hem dan ergens anders bestel. Liegen is helaas niet een sterk punt van mij..
ik heb een rond hoofd en de hh challenge paste mij niet _O- dikke kop :')
Ik had dat bij mijn nieuwe cap ook gedaan, was een samshield en moest een XL schaal hebben en dat hadden ze niet bij de divoza, had ik hem gepast bij die winkel, maar daar was die gewoon de volle mep. Toen zei ik oh top hij zit goed dan bestel ik hem bij divoza met 25% korting :)) toen ging de winkelmedewerkster maar even overleggen met de manager en toen kreeg ik toch mooi 15% korting :)

Teckelgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:37

Ik heb gisteren een blauwe Uvex gekocht bij het Drunens Ruiterhuis, toevallig ook maat 57 :-)

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 10:14

Ik heb gisteren een rijjasje London Blauw ladies besteld via een site. Jasje was van 180 euro naar 38 omdat het de laatste was. Heb eigenlijk niet eens goed gekeken hoe die er uit zag haha, maar krijg hem morgen binnen!

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 10:14

Jasje staat ook niet meer op de site want ik had de laatste

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:27

Ik heb niet echt een rond hoofd maar de hh challenge zit bij mij erg goed! Als je maat 57 hebt zou ik toch wel voor de xs/s gaan bij deze cap want hij is verstelbaar en hoewel dit tot 56 zou zijn kan ik hem nog best wat aandraaien met mijn 57 hoofd.
Hij is verstelbaar wat ik persoonlijk fijn vind, en hij is erg licht en zeer luchtdoorlatend (ik heb gereden met 30 graden, geen zweethoofd). Dat hoor je eigenlijk ook altijd bij uvex maar die zat mij niet zo goed als deze zat.

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:32

Wij hebben als goed is de blauwe Br nog wel liggen in maat 57. Weet niet waar je woont?

Verzenden kan altijd als je je maat als weet!

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 13:55

Hoeveel kost de BR Zenith bij jullie? Ik ben stiekem een beetje opzoek naar een sale capje ivm de nieuwe veiligheidsnorme :₩

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:44

Belfor schreef:
Hoeveel kost de BR Zenith bij jullie? Ik ben stiekem een beetje opzoek naar een sale capje ivm de nieuwe veiligheidsnorme :₩

De blauwe cap zit op een normale prijs van 69.95, maar we hebben ze af en toe kortingen.
Voor meer info moet je ff een pb'tje doen. :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:59

Afbeelding

Ik heb deze van tattini, niet duur en wel fijn! Past goed bij mijn jasje door het witte stiksel op de cap. Alleen weet ik niet waar je deze in NL kan bestellen!

julie0307

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:36

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:58

Stalgenootje had maat 58 :P maar als je die iets los vond zitten heb je wss 57 idd. 56 zou ik echt niet voor gaan, denk dat je hoofdpijn krijgt haha.

Ben benieuwd of je wat gaat vinden meis!

Beetje jammer te horen dat ze er uit gaan, is een leuk model! Maar komt ook vast wel weer wat voor terug?

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 13:33

Haha hooi stalgenootje! Ja, ik houd agradi nog even in de gaten, maar in December zullen ze er vast wel weer zijn als ze weer goed gekeurd zijn