Nee Goof, de ts schrijft dat de oude eigenaar had gezegd dat er een kruising shet x Appaloosa uit zou komen. Er is echter een muildier uitgekomen, dat was een niet verwachte verrassing.
Die hond van zijn muildier af te krijgen. Hij probeert met de stok de hond te slaan zodat die weggaat.
Chasey
Geplaatst: 31-07-15 22:55
Oooh, dus als ik het goed begrijp is het de eigenaar van die muilezel. En is de hond die muilezel gewoon aan het aanvallen? En is die hond van niemand? Of zit ik er nog naast?
Zo heb ik het inderdaad begrepen. Het zal wel een zwerfhond zijn (in dat soort landen nog ruimschoots aanwezig), maar het exacte achtergrondverhaal ken ik niet.
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst: 31-07-15 22:59
Sorry, ik lees nu dat ik het eerste bericht nietgoed heb gelezen. Ik had gelezen dat de TS juist wel ervaring had met ezels en muildieren.
In dat geval zou ik me eerst heel erg gaan verdiepen in ezels. Want dat is idd heel erg anders dan een paard of pony.
Daar staan al wat tips en ervaringen. Ook de mijne. Ik heb twee ezels gehad...kan zeggen dat is echt heel anders dan een pony. En moet je ook echt anders benaderen...