Rijbroek die niet snijd in de buik?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horze_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:41

Blue_Eyes schreef:
De rijbroeken van de Decathlon zijn ook heel zacht, net joggingbroeken.

Ik heb op het moment ook een rijbroek van de Decathlon, mij bevallen ze heel goed!
Die kan je ook net zo hoog/laag dragen als je wilt. En niet duur, dat is helemaal mooi :j
Heb nooit last gehad van een snij-gevoel

Anoniem

Re: Rijbroek die niet snijd in de buik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:45

herkenbaar.
Ik rijd tegenwoordig veel met een tregging/legging, en neem dan een zadeltasje of een heuptasje mee voor mijn mobiel. (legging zonder zakjes).

endurance broeken wil ik ook nog wel proberen.

Atlanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:04

Probeer ook eens een equiline rijbroek zonder x-grip. Ze vallen klein uit dus een maatje groter pakken dan normaal maar ze zitten echt super net een 2de huid! absoluut niet te vergelijken met pikeur, kingsland etc en ze zijn vaak maar 30 eur duurder!
Het zijn geen heup broeken maar ze zitten minder in je buik en worden niet ineens smal rond de riem (gaan recht omhoog van de heupen, geen peer model) ! De x-grip broeken hebben silicone knopjes rond de buik, het is niet dat die snijden maar als je al gevoelig bent rond je buik dan kan je ze merken lijkt me.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 07:49

Ik kan ook niet zo goed tegen dat snijden. Vooral merken als Cavallo en Pikeur die kan ik wat dat betreft echt niet hebben. Eurostar en Mondoni knellen veel minder. HH en Horka ook.

GrimFandango

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 02:01

Misschien een gekke suggestie, en ik heb geen idee of het zal werken, maar je zou kunnen proberen met je oude broeken langs de kledingmaker te gaan. Wellicht kan die ze wat ruimer voor je maken rond je middel.