Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
danamuts schreef:Zou muizenlijm ook helpen? Die heb ik nog wel wat tubes liggen. Werkt niet tegen muizen, maar blijft wel heel lang plakkerig dus wie weet werkt dat ook?
tammiebels schreef:op dazenvanger.nl hebben ze de lijm nog wel en de verzendkosten zijn lager...voor wie wil
rina schreef:tammiebels schreef:op dazenvanger.nl hebben ze de lijm nog wel en de verzendkosten zijn lager...voor wie wil
Thanks. Ik heb me helemaal gek gezocht op het net, maar die heb ik niet gevonden. Heb ook gelijk besteld (en ja ook verzendkosten betaald). Ben echt benieuwd of het gaat werken. Ga 2 verschillende uitvoeringen maken, want ik kwam wel op het net recepten tegen voor het maken van een natuurlijke (eigen) "lijm". Ben benieuwd wat dan het beste werkt.
Wendy schreef:Stomme vraag die ik ook al op facebook aan iemand heb gesteld, maar hoe krijg je de dazen er weer af? Of moet je de emmer in zijn geheel weggooien?
Britta31 schreef:En van die ouderwetse plak vliegenvangers die je aan het plafond moet hangen en die om de emmer draaien.
Mareintje schreef:Die dure emmers hoeven ook niet!!
Gewoon naar je plaatselijke snackbar en vraag daar naar de emmers die ze over hebben van de frituurvet, mayonaise, ketchup etc. Meestal kan je er daar wel 10 tot 20 per week ophalen die ze anders weggooien. Het is ff een rotklusje om ze schoon te maken, maar dan kan je voorlopig vooruit!!
Mareintje schreef:Die dure emmers hoeven ook niet!!
Gewoon naar je plaatselijke snackbar en vraag daar naar de emmers die ze over hebben van de frituurvet, mayonaise, ketchup etc. Meestal kan je er daar wel 10 tot 20 per week ophalen die ze anders weggooien. Het is ff een rotklusje om ze schoon te maken, maar dan kan je voorlopig vooruit!!
Wendy schreef:Mareintje schreef:Die dure emmers hoeven ook niet!!
Die zijn toch niet zwart?![]()
Of effe zwart spuiten, wellicht?

ik ben benieuwd.