Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Teelee schreef:@ vrouwke, als je mijn andere berichten leest dan lees je dat ik zoveel stallen gehad heb omdat ik zelf zovaak verhuis ben.
En het is inderdaad niet het enige puntje zoals RianneH zegt. Altijd fijn dat er wel mensen zijn die alles lezen.
. TS is een betalende klant, daar ga je toch niet zo mee om, alleen omdat je (meer) geld kan verdienen aan een nieuwe klant. Anoeska schreef:Ik vind het echt onbegrijpelijk wat mensen allemaal accepteren van hun staleigenaar. TS is een betalende klant, daar ga je toch niet zo mee om, alleen omdat je (meer) geld kan verdienen aan een nieuwe klant.

Ragdollcat schreef:Stalhoudster doet niets verkeerds en heeft ook nog eens haar netjes een appje gestuurd, geen contractbreuk inderdaad, want dit was tevoren bekend gemaakt.
En TS waar maak jij je druk om? jouw paard heeft geen stofallergie en die andere nieuwe paard wel, dus het is niet anders.
Ik snap het wel hoor.
Het is geven en nemen op een pensionstal en je hebt evengoed een stal voor je paard.
Het is niet jouw eigen stallen/box. Stalhoudster bepaald altijd hoe en wat handiger is en afhankelijk van hoe de paarden het hebben zoals stofallergie etc. en deelt het dan zo in.
Ragdollcat schreef:Anoeska schreef:Ik vind het echt onbegrijpelijk wat mensen allemaal accepteren van hun staleigenaar. TS is een betalende klant, daar ga je toch niet zo mee om, alleen omdat je (meer) geld kan verdienen aan een nieuwe klant.
Nee, als ik het goed lees gaat het om een stofallergie. Dus ik vind het niet zo raar dat er dan van box gewisseld wordt.
Dat is geven en nemen, waarom zou de stalhoudster alleen voor TS de klant moeten afzeggen? er is wel plaats.............maar dan wel ff anders indelen.
Teelee schreef:Mijn paard hoest ook met stof Gillbo, alleen is dat nooit besproken omdat ze een goede box had daar vooraan. Daarbij heeft ze in deze boxen gaten zitten waardoor ze de buurman kan zien en aanraken, en de andere is rondom dicht met een muur (voorkant tralies) Ook is er in deze box voor mijn merrie gaas voor de tralies gespannen omdat ze met haar tanden langs de tralies ging uit verveling. Daardoor was die stalondeugd weg. Ik ben bang dat als ze geen ander paard meer kan zien/aanraken en alleen maar tegen een muur aankijkt ze daar niet rustiger op wordt.
Maar een gesprek ga ik niet meer aan met ze. Ik heb mijn beslissing gemaakt en ze zoeken het maar uit. Ik wens ze veel succes met 1 paard extra straks, want ik vertrek.
Ragdollcat schreef:Zitten er meubilair in een paardenbox?
ff waterbak en voerbak overzetten en of bij vaste voerbak en waterbak, ff schoonmaken en lekker vers stro in box, zo gebeurd (ik neem aan dat het dan volledig leeg is uitgemest)