Paard laat zich vallen op trailer

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

seanna

Re: Paard laat zich vallen op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 08:19

ik heb dit probleem ook gehad. pony kon niet in een 2 paards trailer staan of ze liet zich vallen. ( 2 paard trailer van een vriendin)
zelf hebben we een 1,5 paards trailer en daar stond ze altijd netjes in en liet ze zich niet vallen.

CoreMeltdown

Re: Paard laat zich vallen op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 18:06

Op druk achter de oren reageert ze niet echt. Verder hebben we ook al even bij in de van gaan staan om te kijken wat ze doet (welgeteld 1 meter gereden want het was al direct van dat) en ze begint eigenlijk wat door haar achterbenen te zakken en dan telkens op en neer te springen. Vanaf dat ze vanachter de zijkant voelt.

Ik denk eigenlijk dat ze echt wel claustrofobie heeft, aangezien de vorige eigenaresse waarschuwde dat ze op wandel niet door smalle doorgangen durft.

Op de trailer staan is dan weer absoluut geen probleem, het is enkel bij het rijden (en dan dus ook niet altijd).

Nu, vrijdag gaan we met twee op wandel en daarvoor gaan we een 3-paards van lenen. Dit is de vorige keer ook gelukt, dus hopelijk lukt het nu ook.

Daarna zullen we inderdaad eens vanalle zaken moeten testen :).