Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
rumay schreef:Als koper zou ik ook bij mij "thuis" het paard willen proberen en misschien krijgt het paard wel pijnstiller oid en dat is na 2 weken echt wel uitgewerkt dus kreupel is niet iets wat "ineens" bij een nieuwe eigenaar hoeft te gebeuren.
rumay schreef:<SNIP>
Als iemand het paard niet op proef wil verkopen dan zou ik het gevoel krijgen wat is er mis met het paard.
Mjoor schreef:Ik zou zelf geen beleerd paard (die ik ook als rijpaard wil gebruiken) kopen zonder proef periode. Dan zou ik erg achterdochtig worden.

LadyMadonna schreef:De situatie was sowieso een beetje raar. Pony moest op proef, want ze hadden geen tijd om te komen kijken....
Ik zet m'n pony toch niet zomaar bij iemand die ik nog nooit gezien heb
Snap de andere kant ook, Maarja, die van mij heeft moeite met veranderering en heeft echt even tijd nodig om te aklimatisereb, dus dan krijg je sowieso geen juist beeld...
Rinskee schreef:Zie probleem niet als ik het paard koop en er gebeurd binnen drie maand iets (dan kan je hem ook nog terug brengen dat is mijn recht (of ik het krijg is een tweede) weet ik uit ervaring). Al begrijp ik het risico van een paard verpesten ook wel voor de verkopende partij.
LadyMadonna schreef:De situatie was sowieso een beetje raar. Pony moest op proef, want ze hadden geen tijd om te komen kijken....
Ik zet m'n pony toch niet zomaar bij iemand die ik nog nooit gezien heb