Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tessaaaaaaaa schreef:een cap passen van uvex gaat niet in mijn regio omdat ik maar 1 paardenshop heb een daar verkopen ze dit niet. Divoza en dergelijke zijn heel erg ver en dan zou ik pas volgend jaar kunnen want dan ga ik studeren in zwolle en had gezien dat ze daar een paarden shop hadden. Maar zolang nog wachten lijkt me niet zo slim gezien ik echt misselijk (ziek voel) met dit warme weer na het rijden.
Zoe_97 schreef:TS als het is als je rustiger wordt denk ik eerder dat het in je bloedwaarden te vinden zal zijn. als het van de warmte was dan was het al tijdens de inspanning (ik krijg namelijk wel van warmte migraine en misselijkheidsaanvallen, maar dan is het echt zo dat ik in het midden van een activiteit moet stukken en een rustmoment moet inlasten.
Bij jou is het dus als je adrenaline daalt, je lichaam negatief reageert, dit kan een teken zijn dat er wat anders (vitamines, suikers etc.) in je bloed ontbreekt of te laag is.
Tessaaaaaaaa schreef:Om te reageren als het te kort aan suiker of dergelijke zou zijn. Ik had nu deze week speciaal frisdrank mee genomen en deze op voorhand uit gedronken om genoeg suikers te hebben. Ik had ook al een driekwartier er voor avondmaal gegeten. Dus ik dacht dat het eerder aan een slecht ventilerende cap zou liggen.
Meen je dat nu dat ik juist de korting heb mislopenhopelijk komt er deze zomer nog een mooie korting want ik vind de uvex suxxed wel super mooi maar ook heel erg prijzig. Maar ik wil niet besparen als het op mijn gezondheid aankomt want ik wil ook plezier beleven aan paardrijden.
Tessaaaaaaaa schreef:Zoe_97 schreef:TS als het is als je rustiger wordt denk ik eerder dat het in je bloedwaarden te vinden zal zijn. als het van de warmte was dan was het al tijdens de inspanning (ik krijg namelijk wel van warmte migraine en misselijkheidsaanvallen, maar dan is het echt zo dat ik in het midden van een activiteit moet stukken en een rustmoment moet inlasten.
Bij jou is het dus als je adrenaline daalt, je lichaam negatief reageert, dit kan een teken zijn dat er wat anders (vitamines, suikers etc.) in je bloed ontbreekt of te laag is.
Weet je ook aan welke vitaminen ofzo het zou kunnen liggen? of wat ik hier dan het best met kan doen?
Amanda schreef:Ik heb een Casco mistral. Ventileert ook super! En heel licht in gewicht. En is wat leuker geprijsd dan Uvex
Hiervoor had ik een Uvex suxxeed. Ook een super fijne cap. Helaas ben ik er mee gevallen en heb toen de casco gekocht.
Veriska schreef:hoe weten jullie welke maat jullie hebben en of de cap goed zit als jullie hem bestellen? ruiterzaak bij mij in de buurt heeft ze niet en er zit geen andere dichterbij dan een paar uur rijden... ben benieuwd of de casco mistrall me staat