Leukste buitenrijgebied in Nederland!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

Re: Leukste buitenrijgebied in Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:03

Mantingerzand... heerlijk :D

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:34

Area51 schreef:
Meijendel zijn we al aardig vaak geweest, is inderdaad niet ver weg. Voorkeur gaat uit naar lange ruiterpaden waar je rond kan dwalen zonder al te veel mensen tegen te komen!
Vind Meijendel wel heel erg mooi trouwens :j

Ik ben niet zo een fan van het noord-zuid rechte pad; ik vind het stuk vanaf scheveningen naar de boerderij wel mooi, vanaf de boerderij naar wassenaar niet zo heel tof en vanaf wassenaar naar katwijk weer veel mooier.

Vanaf de parkeerplaats bij de rotonde bij meijendel het linker, hoge pad nemen en dan de eerste links, doorsteken naar waalsdorpervlakte, dát vindi k ene heel mooi stuk en daar kom ik bijna nooit iemand tegen, daar verbaas ik mij over.
Strandafgang bij boerderij Meijendel vind ik de mooiste (in vergelijking met daaromheen), en het paardenpad bij Wassenaarse slag is ook een leuk stukje. :)

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:46

Karin schreef:
Inmiddels ben ik met pony verhuisd naar omgeving Lage Vuursche/Hilversum/Baarn en ik kan je vertellen dat we ons hier flink vermaken. Heerlijke ruiterpaden door de bossen, enorme heidevelden... Daar had ik eerder geen weet van. Hier kunnen wij wel oud worden.

Eens! :j <3 Nationaal Park de Veluwe is een goede tweede.