Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en de tijd ontbreekt ernstig.
je bent immers toch op vakantie.
Anoli schreef:Klinkt als een leuke vakantie, zeker als er ook genoeg andere toeristische dingen te doen zijn in de omgeving (kasteel bezoeken, dagje winkelen, dagje zwembad/strand, etc). Zeker voor iemand als mij zonder eigen paard is zoiets ideaal
x_spekkie_x schreef:Anoli schreef:Klinkt als een leuke vakantie, zeker als er ook genoeg andere toeristische dingen te doen zijn in de omgeving (kasteel bezoeken, dagje winkelen, dagje zwembad/strand, etc). Zeker voor iemand als mij zonder eigen paard is zoiets ideaal
Met als aanvulling dat het fijn is als er door de eigenaar een mogelijkheid wordt geboden om deze uitstapjes te maken, qua vervoer. Het is leuk als er een kasteel/stad/strand in de buurt is, maar zonder auto kom je niet zover in Frankrijk. En als mensen op ruitervakantie gaan, komen ze niet altijd met de auto (ik ga altijd met het vliegtuig/trein/ov). Misschien kunnen jullie los georganiseerde uitstapjes bieden (tegen betaling natuurlijk)? Of een mogelijkheid tot betaalbaar (taxi) vervoer?
hier is de omgeving dus vooral groen van de weides, mais en graan. Ook is er veel houtproductie.
x_spekkie_x schreef:Anoli schreef:Klinkt als een leuke vakantie, zeker als er ook genoeg andere toeristische dingen te doen zijn in de omgeving (kasteel bezoeken, dagje winkelen, dagje zwembad/strand, etc). Zeker voor iemand als mij zonder eigen paard is zoiets ideaal
Met als aanvulling dat het fijn is als er door de eigenaar een mogelijkheid wordt geboden om deze uitstapjes te maken, qua vervoer. Het is leuk als er een kasteel/stad/strand in de buurt is, maar zonder auto kom je niet zover in Frankrijk. En als mensen op ruitervakantie gaan, komen ze niet altijd met de auto (ik ga altijd met het vliegtuig/trein/ov). Misschien kunnen jullie los georganiseerde uitstapjes bieden (tegen betaling natuurlijk)? Of een mogelijkheid tot betaalbaar (taxi) vervoer?
palousa_boy schreef:Wij zitten helaas niet echt in een wijn streek, wel veel vleeshier is de omgeving dus vooral groen van de weides, mais en graan. Ook is er veel houtproductie.

(dit laatste niet alleen tegen natte voeten in de natte tijden, maar ook tegen de slangen in de warme tijden).