Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Niemand tegen gekomen, en, belangrijker, het was nog heerlijk koel! Daarna paarden paar uurtjes op het land gehad, tot het te warm werd (het waait weinig op de wei). Als het echt zo heet is als nu staan ze lekker op stal, daar waait vaak nog een klein briesje.
ik heb paardlief maar even lekker geborsteld en daarna mocht ze lekker op stal. Bak staat in de zon dus daar doe ik mezelf en het paard geen plezier mee 
Joscelyn schreef:Kom net van het paard af, dus eigenlijk gewoon op het heetst van de dag gereden. Enige wat ik anders heb gedaan dan normaal is wat vaker stappen en natuurlijk achteraf lekker lang afgespoten (inclusief mezelf).
Rex_Rolfo schreef:Joscelyn schreef:Kom net van het paard af, dus eigenlijk gewoon op het heetst van de dag gereden. Enige wat ik anders heb gedaan dan normaal is wat vaker stappen en natuurlijk achteraf lekker lang afgespoten (inclusief mezelf).
Dan kunnen we elkaar een hand geven![]()
Paard had er geen last van, ik ook niet. In Hong Kong (Olympische Spelen Beijing 2008) was het nog veel heter.
Elmira30 schreef:Vanochtend zat ik om 9.00 uur op paardlief en ik vond het toen al te warmRustig aan gereden (voor wedstrijd)zonder galop en maar een half uur. Ik had eigenlijk om 7 uur/half 8 moeten rijden maar toen lag ik nog te knorren
![]()
Nu overdag is geen optie. Te heet voor mij, vind ik ook te heet voor het paard. Dan zou ik s'avonds na 8 uur gaan rijden.
Edit: ik heb alleen een buitenbak
en vroeg