Wieke schreef:Ik ben er weer![]()
Heerlijk weekje Frankrijk gehad en nu tijd om verder te gaan met de plannen.
Inmiddels heb ik een heel licht tentje, 1,4 kg en erg makkelijke op te zetten en klein in te pakken.
Slaapzak en een zelf opblaasbaar matje liggen ook klaar, dus ik kan de nachten doorkomen.
Verder wil ik qua eten voor 's ochtends en 's middags broodjes mee in een rugzak met wat drinken.
Voor 's avond dacht ik er aan een klein gasbrandertje mee te nemen met een klein pannetje en dan wat pasta zakjes, noodles en zulke dingen mee te nemen.
Dan blijf ik nog met de overnachtingen zitten. Eigenlijk wil ik niet te veel plannen, maar wordt al wel een beetje zenuwachtig bij het idee dat ik niet weet hoe het gaat lopen. Als ik de controle verlies dan gaat het fout. Mooie manier om dit los te laten haha.
Heeft iemand nog tips voor overnachtingen? Gewoon onderweg zien waar ik uit kom en dan een boer lief aanvragen of ik voor een paar euro een hoekje gras mag gebruiken? Campings regelen?
Dit is het enigste wat ik nog even uit moet zoeken en dan wil ik eigenlijk wel gaan!
Wij zoeken een lijst met mogelijkheden bij elkaar om vervolgens heel ergens anders uit te komen
Zoek dus uit welke mogelijkheden er zijn binnen het gebied waar je wil gaan reizen en van daaruit ga je gewoon beginnen.
. Mooie manier om dit los te laten haha.
)