Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KaatAmour schreef:Naast de proefjes uit het hoofd leren (moeilijk hoor!), hoe doen mensen dat met het paspoort en de startpas aan de jury geven? Loop je voor erop stapt al langs de jury? En dan goed in de gaten houden wanneer je inderdaad mag beginnen?
Anders had ik het echt wel gedaan en vond het ook helemaal niet vreemd dat ze me dat vroeg. (Niet dat ik een ervaren voorlezer ben heb het miss in totaal 5x gedaan en nog steeds vind ik het doodeng
KaatAmour schreef:Naast de proefjes uit het hoofd leren (moeilijk hoor!), hoe doen mensen dat met het paspoort en de startpas aan de jury geven? Loop je voor erop stapt al langs de jury? En dan goed in de gaten houden wanneer je inderdaad mag beginnen?
Toch zou ik het zelf niet doen, vind het toch een beetje een gebrek aan voorbereiding.. Uit je hoofd rijden is na een paar keer ook niet eng meer en een kleine moeite. Alles wat linksom komt, komt namelijk ook rechtsom dus als je een halve proef kent, ken je de andere helft ook. Marusch25 schreef:Wat mij opvalt is dat een jaar of 10 geleden dit heel normaal was. Hielp zelf ook regelmatig iemand met lezen.