Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
different1 schreef:Er is een verschil tussen weg en weg...
Als de eigenaar het gevaarlijk vind, denk ik eerder dat dier gaat hemelen dan de handel in gaat.
Dat zou, omdat de eigenaar geen geld wil investeren in dit dier, wellicht de meest humane optie zijn.
Ik hoop dat iemand het dier over wil nemen en het laat onderzoeken.
Zou mij niks verbazen dat het met hormonen/cyste te maken heeft.
xxCYNNxx schreef:Dat hoop ik dan maar different1; dat hij het dier naar de slacht brengt. Zal uiteindelijk toch de enige optie zijn; zo te lezen is er niemand die dat dier gaat kopen en dat is maar goed ook; letterlijk levensgevaarlijk dit.
En voor het dier is het ook verschrikkelijk dit; die zal zich echt niet happy voelen.
of anders optie 2 idd; iemand die het diertje koopt om dr direct bij de kliniek af te zetten voor een goed onderzoek. Klinkt idd als hormonen en of cyste die dr parten speelt.
xxCYNNxx schreef:Is heel lief dat je dat probeert, maar heeft geen zin; ze heeft op dit moment vanwege dr ongemak geen controle meer over zichzelf.
En voor je eigen veiligheid raad ik je ook aan dr niet meer zelf in het land te zetten. Aangezien de eigenaar niks aan dr ongemak wil laten doen, zal dr gedrag alleen maar erger en gevaarlijker worden. Dus alsjeblieft; stap niet meer bij dr in de box en zet dr niet meer buiten. Laat de eigenaar zelf maar zn leven wagen.
Voor je eigen veiligheid