maar ik zag dat er verschillende versies waren? Ik zit te twijfelen tussen sj4000 wifi en sj4000 full hd. Weet iemand welke beter is? En de grootte er precies van
@chasey welke soort heb jij?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar ik zag dat er verschillende versies waren? Ik zit te twijfelen tussen sj4000 wifi en sj4000 full hd. Weet iemand welke beter is? En de grootte er precies van

dus ik kwam uit op de SJcam 5000plus .. met wifi uiteraard want als k dan toch geld ga uitgeven, dan meteen wel goed. 
maaikekatoen schreef:De sj5000 is geen beter versie dan de sj4000 is zelfs een hele andere maker, hij is alleen de sj5000 genoemd zodat het de indruk geeft dat de cam het vervolg is op de 4000. Dus je moet niet de sj5000 kopen omdat je denkt dat het een betere versie is van de sj4000 want dat is niet waar. Een stomme truck van de maker van de 5000, heel gemeen.
Ik weet niet of hij daardwerkelijk beter is, maar het is geen upgrade van de 4000
amkeVH schreef:Voor als iemand toch voor een gopro wil gaan, bij de wehkamp zijn ze nu in de aanbieding, zo ongeveer alle electronica, waaronder dus ook een aantal versies van gopro.

amkeVH schreef:Geen idee, op de 4000 kun je de filmpjes wel terug kijken.
Ik heb m op mn cap met de standaard mount die er al aanzit, en het gecurvde (nederlands woord?) plak ding.

sorry schreef:amkeVH schreef:Geen idee, op de 4000 kun je de filmpjes wel terug kijken.
Ik heb m op mn cap met de standaard mount die er al aanzit, en het gecurvde (nederlands woord?) plak ding.
Ah dan moet ik nog even met dat plakding prutsen dus. Best ingewikkeld als je alles zo krijgt. Er zit zoveel bij.
Hoe bekijk jij de filmpjes terug? (grrrr niks staat in het Nederlands haha)

amkeVH schreef:als het hetzelfde is als de 4000, er zit op de voorkant een knopje. Als hij aanstaat staat hij standaard op filmen. druk je 1 keer op dat knopje, staat ie op foto, druk je nog een keer op dat knopje, dan kun je de filmpjes en fotos terug kijken, en nog een keer op dat knopje zijn de instellingen. En daarna gaat ie weer terug naar filmen
Ja die plakker zit standaard op mijn cap, blijft heel goed zitten!
Natuurlijk haal ik de gopro en mount er wel gewoon af.
Zit niet in de weg hoor!
maaikekatoen schreef:nog een vraagje over hoe je hem op je cap zet, ziet dat plakding er niet super raar uit op je cap?
en is er ook nog een manier om hem aan de zijkant te plaatsen, zoals ik al zei heb ik de camera nog niet heel goed kunnen bekijken maar ik ben wel heel nieuwsgierig en moet nog 2,5 week wachten