Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dreamybol schreef:Princesj schreef:Ik heb dit gehad met een Golden Dressage broek van > 150 euro.. Geen idee hoe het kwam.
Hey, dat had ik dus ook met dit merk en die prijs..
Lastig zeg, die broek was wel gewoon nieuw?Indy_Mouse_9 schreef:Ik had het met een Harry's Horse een tijdje terug.
Het model was Morpho, uit een collectie van een paar jaar geleden. Ik heb er toen een van gekocht en later nog een omdat ze me (in tegenstelling tot bijna alle andere rijbroeken) echt mooi zaten. Na een jaartje op speurtocht gegaan op internet en nog 1 broek weten te vinden, die wel een maatje kleiner was, maar aangezien ik wilde afvallen toch kon. Die heeft (wegens niet afvallen) ook een jaar of twee in de kast gelegen.
Vorige herfst trok ik m weer aan, en ik heb er 2 keer mee kunnen rijden voor er, net als in de rijbroek in de OP, door overmatige slijtage gaten in het zitvlak vielen. Bizar, en echt een teleurstelling aangezien ik die broek 'speciaal' vond en had 'bewaard', en er dus nauwelijks mee had gereden
Maar ja, wat doe je er aan idd. Na zo'n tijd nog weer contact over opnemen terwijl je geen bon of wat dan ook hebt...
edit: foto bijgevoegd van mijn broek. Wat minder dramatisch maar wel goed stuk
[ [url=m/dg7qEy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iris82 schreef:Wel appart dat het dus gebeurd bij broeken die te lang in de kast hebben gelegen. Je zou zeggen dat het daar toch mee te maken heeft.
Iris82 schreef:Ik heb ook een broek met een kunstleren zitvlak die nu al 2 jaar in de kast hangt. Ik zat eens kijken wat er gebeurd als ik m weer pak.
Met deze broek was toen 2 keer gereden, maar na de eerste keer zag ik al wel de slijtage bij de knieën.Eileen_ schreef:Ik heb er ook nog wat in de kast hangen, door de overstap naar western en ze zijn te klein. Dus die liggen er ook al wel 2 jaar in. Ben ook wel benieuwd eigenlijk of die zouden gaan scheuren als er weer mee gereden zou worden
Dreamybol schreef:Mijn GD broek kocht ik als nieuw ja, was wel in de uitverkoop en nu ik dit topic zo lees vraag ik me af of het misschien zo was dat die broek al langer in de winkel had gelegen. Was er in driekwart jaar volledig doorheen, terwijl ik met Harry's Horse broeken gewoon jaren reed. Die gaan wat pillen, maar er zo doorheen was me nog nooit gebeurd. Daarna overigens ook niet meer gebeurd en ik koop ook altijd broeken van onder de 100 euro.
) Nu al een jaar niet meer mee gereden, wel een aantal maanden terug nog aan gehad.