kleine lichtgewicht tas voor buitenritten?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:26

Ik heb van Dabo de voortas, staartzak en ben nu bezig over een telefoonhoesje om mijn been en een paspoortmap
Ze weet al wat ik wil en als in volgende week terug ben van vakantie bestel ik alles even bij haar.
Service is perfect....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:58

Mando schreef:
Ik heb van Dabo de voortas, staartzak en ben nu bezig over een telefoonhoesje om mijn been en een paspoortmap
Ze weet al wat ik wil en als in volgende week terug ben van vakantie bestel ik alles even bij haar.
Service is perfect....

Dankje dankje! :o :o

1234321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:57

Noppert schreef:
Ik zou persoonlijk nooit met een rugzak/tas gaan rijden, als je paard struikelt (en de kans is in een bos reëel aanwezig!!) en je wordt eraf getorpedeerd, dan is de kans groot dat je op die rugzak valt en dat is echt niet fijn!!!

Klopt, je moet er dan ook geen waterflesjes en andere grote harde spullen in doen. Maar een vest/trui, id etc. moet toch kunnen lijkt me.

Nala

Re: kleine lichtgewicht tas voor buitenritten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 17:09

Het gaat om telefoon, id, regenjasje en wat eten/drinken voor de langere tochten.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:55

Dat gaat bij mij allemaal in de voortas en als het weer wat minder is heb je toch een jas aan en dan gaat de telefoon altijd in mijn binnenzak.
Het is alleen als het heel warm is en ik ga een klein rondje dan wil ik in mijn t-shirt maar wel mijn telefoon mee

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:58

Mando schreef:
Dat gaat bij mij allemaal in de voortas en als het weer wat minder is heb je toch een jas aan en dan gaat de telefoon altijd in mijn binnenzak.
Het is alleen als het heel warm is en ik ga een klein rondje dan wil ik in mijn t-shirt maar wel mijn telefoon mee

;) Ik maak dus ook telefoonhoesjes voor om je (onder)been, en nu ook voor om je (boven)arm :-) Past je telefoon in, en een extra insteekhoesje voor je ID kaart, ruiterbewijs, of gewoon een papiertje waarop je je naam zet, en bv de naam van je stal en hun tel.nummer :D

Lisanne_S3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:52

Wij (mijn zusje en ik) hebben hier thuis ook een voortas van Dabo. Vorig jaar gekocht voor de Bronckhorster paardenmeerdaagse. Wat te eten en een paar pakjes drinken er in gedaan voor onderweg. Echt ideaal :D. Zit ook nog een lusje aan zodat je evt een jas kan vastmaken. Je merkt niet eens dat de tas er zit :D Eind mei gaat hij weer gebruikt worden voor de paardenmeerdaagse :)