Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

frosty117 schreef:Dat kan lieveli, maar ik denk gewoon dat het in deze regio heel lastig is. Welke regio zit jij? Als het de TS wel lukt om zo iemand te vinden, dan is het prima. En als de TS haar wensenlijst wat betreft de leaser niet bij wil stellen dan kan ik me daar ook in vinden. Ik zou ook niet zomaar iemand op mijn paard willen. Maar, er zijn ook een hoop 16 jarigen die veel verantwoordelijkheidsgevoel hebben en zich graag inzetten. Ik vraag me ook af of de TS ook iemand zou willen die aan alle eisen voldoet, maar bijvoorbeeld nog 'maar' 16 is.
Al blijf ik erbij dat ik de advertentie iets 'vriendelijker' zou maken, al is het maar omdat je op die manier meer reacties krijgt. Of daar de juiste mensen tussen zitten blijft natuurlijk de vraag.
Overigens denk ik, Jes_Sam, dat als je het tijdens een gesprek/het komen kijken vraagt of diegene ook met je zusje af en toe op pad wil dat dat helemaal geen probleem is. Als ik als mogelijke leaser zou komen kijken en het klikt, en je zou mij vragen of ik daar af en toe zin in zou hebben zou ik dat juist alleen maar leuk vinden.
Alleen als het in een advertentie staat dan komt het wat 'dwingender' over dan je ongetwijfeld bedoeld hebt.
MarcoBorsato schreef:Noord-Holland.
Het is hier vaak gebruikelijk om de stallingskosten als vergoeding te vragen, en die liggen hier tussen de 300-450 euro als je op een stal met redelijke faciliteiten staat.
vuurneon schreef:Ik heb een verzorgster die gratis alles mag doen; als ze elke dag zou willen rijden; prima. Bij lease verwacht ik wel dat ik alleen recht zou hebben op het paard, dus niet dat de eigenaar er ook nog op gaat rijden.
Probleem is dat je in die regio ook genoeg gratis verzorgpaarden hebt en veel hebben bv naast werk/studie ook geen tijd om dagelijks te rijden. Die zullen sneller naar een gratis verzorgpaard gaan. Dus voor de regio vind ik de prijs te hoog. Gebrek aan bak helpt ook niet mee.