Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sizzle schreef:Met klasse 2 wordt een paard gewoon nog PROK trouwens.
Foto's zijn een lijdraad maar als een paard klinisch goed is moet je niet gelijk gaan overdrijven en meteen het paard uit de sport halen.
Gewoon voor minder te koop zetten.
Het is onzin dat een paard dan ineens een beter plekje verdient dan een 100% vlekkeloos paard. Die gaat bij overbelasting net zo goed kapot.

beatje schreef:Ik vind het heel dubbel,paard is nog maar 9 en een 3 is niet de zwaarste beoordeling maar wel al zwaar.Dus het is wel waarschijnlijk dat het paard er last van gaat krijgen.
Zelf zou ik zo'n paard laten staan.
Verkopen vind ik ook heel moeilijk, ik denk dat dit probleem toch een rol gaat spelen in de toekomst en dit soort paarden belanden vaak bij een wat louche soort handelaars en gaan van hand tot hand.Ook dit zou ik voor mijn paard niet willen.
Persoonlijk vind ik dit een moeilijk dilemma,als het zou kunnen zou ik ze denk ik houden en haar laten hemelen als de tijd daar is.
.En 13 is ook nog niet zo oud.janderegelaa schreef:beatje schreef:Ik vind het heel dubbel,paard is nog maar 9 en een 3 is niet de zwaarste beoordeling maar wel al zwaar.Dus het is wel waarschijnlijk dat het paard er last van gaat krijgen.
Zelf zou ik zo'n paard laten staan.
Verkopen vind ik ook heel moeilijk, ik denk dat dit probleem toch een rol gaat spelen in de toekomst en dit soort paarden belanden vaak bij een wat louche soort handelaars en gaan van hand tot hand.Ook dit zou ik voor mijn paard niet willen.
Persoonlijk vind ik dit een moeilijk dilemma,als het zou kunnen zou ik ze denk ik houden en haar laten hemelen als de tijd daar is.
Bij een andere dierenarts is het zo weer een 2.
Die hele classificatie zegt niets, er lopen paarden met een 4 op het hoogste niveau.