Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
waar zij het geld vandaan haalt om het dier te betalen maakt voor jou niet uit.
Grooming_Mom schreef:Vindt je zelf ook niet dat het nu al een hele rare gang van zaken heeft ?
Buiten dat is een pony van + - 8000 ook geen kattepis en helemaal vreemd dat mensen die zich voordoen dit te kunnen veroorloven nu ineens al voor de `verkoop` gaan zwarte pieten naar elkaar![]()
Meid laat je niet voor de gek houden , dochter wacht maar mooi tot 1 Juni zou ik zeggen , dan maar geen selectie .
Dingen die te mooi zijn om waar te zijn ,zijn dat vaak ook .
Jullie kunnen het niet eens eens worden over de aanbetaling dus ik zou zeggen laat gaan ...
florentine1 schreef:Grooming_Mom schreef:Vindt je zelf ook niet dat het nu al een hele rare gang van zaken heeft ?
Buiten dat is een pony van + - 8000 ook geen kattepis en helemaal vreemd dat mensen die zich voordoen dit te kunnen veroorloven nu ineens al voor de `verkoop` gaan zwarte pieten naar elkaar![]()
Meid laat je niet voor de gek houden , dochter wacht maar mooi tot 1 Juni zou ik zeggen , dan maar geen selectie .
Dingen die te mooi zijn om waar te zijn ,zijn dat vaak ook .
Jullie kunnen het niet eens eens worden over de aanbetaling dus ik zou zeggen laat gaan ...
Er is geld want ze hebben wel 2 pony's nu in pension staan en zomaar laten gaan, denk het niet, moeten ze maar niet de grote meneer uit gaan hangen.
ik ben notabene al afgelopen week met de pony al 2 keer wezen rijden omdat ze anders nie top tijd voor de selecties gewend waren aan elkaar, ik laat niet zomaar met me sollen, maar dan moet ik wel goed in me recht staan, als ze er vanaf willen prima, dan maar 10% onkostenvergoeding.
Kinke schreef:'t is bovendien heel simpel, ze hebben hem niet gekocht zegt hij, dus dan hoeven ze er ook niet op te rijden
Tazzey schreef:Tazzey schreef:Ik kan hier even geen touw aan vast knopen, sorry. Wat is je probleem nu?
Dit is weird.
Citaat:'t is bovendien heel simpel, ze hebben hem niet gekocht zegt hij, dus dan hoeven ze er ook niet op te rijden
cobiie schreef:Zou me niets verbazen als ze straks een eind onder de vraagprijs bieden en dat wel gelijk willen aftikken.